semKRK #20

25 sierpnia 2022, Robert Sadowski

semKRK odsłona 20-sta! Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK! Newspoint został patronem medialnym konferencji.

O tym, jak bardzo wyjątkowym spotkaniem jest semKRK mogliście dowiedzieć się już 19 razy! Ostatnia edycja #BIG pobiła wszelkie rekordy i potwierdziła, że to wydarzenie absolutnie niepowtarzalne. Nie ważne, czy jesteś specjalistą SEM, SEO, pracujesz w agencji marketingu internetowego, dziale marketingu, branży e-commerce, czy też prowadzisz własny biznes! Idea  spotkań ciągle pozostaje niewyczerpana! Wysokie oceny zbierane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden  główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów (jakim jest głosowanie na tematy prezentacji bez znajomości ich autorów), szansę pokazania się na scenie zdobywają nowe twarze w branży. Wydarzenie odbędzie się 28 października w Krakowie. Już nie możemy doczekać się tego spotkania na żywo!

Podczas semKRK#20: 

zobaczycie 7 prelekcji:

  • 3 marketingowe gwiazdy, które zostały zaproszone przez CEO DevaGroup – Krzysztofa Marca,
  • 2 zwycięzców z głosowania C4P,
  • 2 zwycięskie prezentacje case studies z konkursu semKRK Awards 2022.

weźmiecie udział w wyjątkowym wydarzeniu branży SEM i SEO,

poznacie nowinki branżowe, które zainspirują Was do działania, 

będziecie mogli zadawać ekspertom pytania na żywo!

Call4Papers i możliwość zgłoszenia się jako prelegent tutaj (do 2.09): https://semkrk.pl/call4papers/ 


Więcej informacji:  

Strona internetowa: https://semkrk.pl 

Facebook: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/  

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/578479120665543
Twitter: https://twitter.com/semkrk  

Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji: https://semkrk.myvod.io/ 

Regulamin wydarzenia: dva.pl/semKRK-regulamin 

Bilety: https://app.evenea.pl/event/semkrk20/ (od 29.08).

Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...