semKRK #21

13 marca 2023, Robert Sadowski

Już 7 czerwca spotkamy się kolejny raz na semKRK! Barcamp ponownie zawita do Starej Zajezdni w Krakowie. Towarzyszyć nam będzie 12 ekspertów z branży SEM i SEO. Długi weekend w czerwcu? Rozpocznij go z semKRK #21! Newspoint został patronem medialnym konferencji.

semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Za nami już 20 wyprzedanych edycji. Ostatnia z nich została oceniona przez uczestników na 8,9/10! Wysokie oceny zebrane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz przede wszystkim o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. 

Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów, jakim jest głosowanie społeczności na tematy wystąpień bez podawania nazwisk prelegentów, dajemy szansę pokazania się na naszej scenie nowym twarzom. Na scenie nie brakuje też ekspertów z branży: zwycięzców największych konferencji marketingowych i prestiżowych konkursów, rozpoznawalnych specjalistów w swojej dziedzinie – praktyków, którzy dzielą się najnowszą wiedzą.

Wiemy, że branża uwielbia się spotykać, wymieniać wiedzą oraz doświadczeniami. Zawsze nam tego brakowało w Krakowie – stąd semKRK. Od samego początku wkładamy w wydarzenie mnóstwo energii, bardzo dokładnie analizujemy, co możemy zrobić lepiej, co mówią o nas i czego oczekują uczestnicy oraz starannie dobieramy miks prelegentów, aby każdy uczestnik był pod wrażeniem merytoryki wydarzenia. Dzięki temu od prostego spotkania w jednej z Krakowskich piwnic doszliśmy do największego wydarzenia dedykowanego SEM w Polsce, wyprzedając po drodze każdą z edycji – podsumowuje Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup.

semKRK#21 powraca w formacie BIG – podczas ostatniego spotkania w tej wersji zgromadziliśmy ponad 600 specjalistów z branży. Wydarzenie po raz kolejny odbędzie się w Starej Zajezdni w Krakowie. To miejsce sprawdziliśmy już wielokrotnie i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania na żywo!

W opinii uczestników semKRK to konferencja, która wyróżnia się na tle innych. Takie słowa budują nas najbardziej i nieustannie dążymy do tego, aby każda edycja była jeszcze lepsza od poprzedniej. Eksperci SEM i SEO, którzy przyjeżdżają do Krakowa z całej Polski, chętnie zostają na dłużej i zwiedzają nasze miasto. Bardzo się cieszymy z powrotu do Starej Zajezdni, bo to tutaj zrobiliśmy największą do tej pory edycję, w której przekroczyliśmy magiczną liczbę 600 uczestników! Do zobaczenia na miejscu! – na wydarzenie zaprasza Kamil Leśniak, Event&Marketing Manager w DevaGroup.

Podczas semKRK#21 BIG: 

  • wysłuchasz 12 marketingowych prelekcji,
  • spotkasz zwycięzców wcześniejszych edycji semKRK, 
  • zobaczysz zwycięskie prezentacje z naszego plebiscytu na Facebooku (Call4Papers), w którym fani konferencji głosują tylko na tematy, nie znając nazwisk prelegentów,
  • weźmiesz udział w rozdaniu największych nagród branży SEM w Polsce – semKRK Awards 2023,
  • poznasz nowinki branżowe, które wdrożysz od razu po naszym spotkaniu,
  • zadasz swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo!

Pierwsi prelegenci, którzy zaprezentują się na żywo w Starej Zajezdni w Krakowie:

  • Łukasz Chwiszczuk (CEO w lukaszchwiszczuk.pl),
  • Sebastian Heymann (Specjalista SEO R&D w Linkhouse),
  • Milena Fietko (Senior SEO Specialist w Delante),
  • Szymon Słowik (CEO w Takaoto),
  • Natalia Witczyk (International & Tech SEO Consultant),

Wkrótce kolejni potwierdzeni prelegenci!

Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Przeprowadzimy je w 2 ścieżkach:

5.06 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Paweł Seruga, Dagmara Kałkus, Marcin Wsół, a ostatni prowadzący zostanie ogłoszony wkrótce.
6.06 (wtorek): SEO. Prowadzący: Łukasz Suchy, Jakub Zeid, Miłosz Krasiński, a ostatni prowadzący zostanie ogłoszony wkrótce.

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. Na naszych social mediach oraz stronie głównej podajemy na bieżąco nowych prowadzących i prelegentów! 

Więcej informacji: 

Strona internetowa: https://semkrk.pl 

Facebook: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/ 

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/535945265346857/
Twitter: https://twitter.com/semkrk 

Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji: https://semkrk.myvod.io/ 

Regulamin wydarzenia: https://dva.pl/regulamin_semKRK21

Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semkrk21/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.