semWAW#2 – startup edition

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem głównym pozostaje OrionMedia. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. W listopadzie 2023 r. po raz pierwszy konferencja odbyła się w Warszawie. semWAW zostało ocenione na 9,58/10, co dodatkowo zmotywowało organizatorów do szybkiego powrotu do stolicy.

DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują dla Was niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach, podrzucą sporo gadżetów, świetną atmosferę i stoiska sponsorskie.

Kto wystąpi na scenie?

Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach. 

Podczas drugiej warszawskiej edycji na scenie pojawią się m.in.: Marcin Żmuda (Head of SEO w OrionMedia), Łukasz Żelezny (SEO.London) i Przemysław Modrzewski (Data & Analytics Principal Lead w Google).

Agendę konferencji i tematy wystąpień będzie można zobaczyć na wydarzeniu na Facebooku i Instagramie. Zapraszamy więc do ich obserwowania! 

Dodatkowo podczas tej edycji ponownie odbywa się Call4Papers (startup edition). Jest to niestandardowy sposób wyboru prelegentów/prelegentek polegający na tym, że chętni do wystąpienia na imprezie przesyłają tematy wraz z opisami, a organizator publikuje w głosowaniu tylko te informacje. Głosujący nie znają zatem nazwisk występujących, którzy stoją za wybranymi tematami. W ten sposób nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie. Zwycięzca głosowania zaprezentuje się na żywo w Campusie Google 22 marca, natomiast osoby z drugiego i trzeciego miejsca zostaną zaproszone do udziału w webinarze online, który odbędzie się przed konferencją.

Po pierwszej edycji semWAW zebraliśmy świetny feedback, co wiąże się również z oceną całej konferencji na 9,58/10 wśród uczestników. Tak wysoki wynik zdopingował nas do tego, aby szybko powrócić do Warszawy z kolejną edycją semWAW, natomiast nasz kolejny event odbędzie się w Krakowie już 29 maja w Starej Zajezdni i będzie to edycja semKRK BIG – informuje Kamil Leśniak, Event & Marketing Manager w DevaGroup.

Podczas semWAW#2 – startup edition:

  • wysłuchasz 5 marketingowych prelekcji od najlepszych ekspertów w branży,
  • weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym,
  • zobaczysz na scenie zwycięzcę Call4Papers (startup edition),
  • poznasz nowinki branżowe, które wdrożysz od razu po spotkaniu,
  • zadasz swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo (dzięki sli.do),
  • weźmiesz udział w AfterParty po konferencji.


Dodatkowo kilka dni przed konferencją odbędą się warsztaty semWAW. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Zostaną przeprowadzone w 2 ścieżkach:

18.03 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Dorota Kika, Andrzej Brandt i Anna Moczulska.
19.03 (wtorek): SEO. Prowadzący: Ewelina Podrez-Siama. Reszta prowadzących zostanie ogłoszona już wkrótce.

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. Warto pośpieszyć się z kupnem biletów – przy ostatnich edycjach wyprzedały się do ostatniego miejsca!


Więcej informacji:
Strona internetowa: https://semwaw.pl/
Link do warsztatów: https://semwaw.pl/warsztaty/ 

Wydarzenie na Facebooku: https://fb.me/e/1sT8zfyN8
Instagram: https://www.instagram.com/semwaw.pl/
Regulamin wydarzenia: https://dva.pl/semwaw2-regulamin Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semwaw2/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...