Szkolenie Akademia Rachunkowości Zarządczej

2 marca 2023, Robert Sadowski

Fundacja Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego uruchomiła nowe szkolenia biznesowe dla osób podejmujących istotne decyzje związane z analizą danych finansowych. Akademia Rachunkowości Zarządczej pozwoli uczestnikom lepiej planować procesy, zarządzać kosztami np. produkcji, estymować przyszłe wydatki niezbędne jest wykorzystanie analitycznego myślenia, zestawiania danych, tworzenia budżetów. Szkolenie odbędzie się w dniach 29-30.03.2023 w godzinach 9:30-17:00. Newspoint objął je patronatem medialnym.

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy z obszaru rachunkowości zarządczej,
zorientowanej na wsparcie w zarządzaniu biznesem oraz na podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych w oparciu o informacje finansowe. Uczestnicy dowiedzą się jak w optymalny sposób przygotować budżet, jakie koszty traktować jako istotne przy podejmowaniu decyzji biznesowych, jak zoptymalizować plan produkcji i sprzedaży przy ograniczonych zasobach, w jaki sposób wykorzystując wskaźniki finansowe ocenić wyniki firmy, jak skalkulować opłacalność projektów inwestycyjnych oraz o właściwych sposobach zarządzania centrami odpowiedzialności w organizacjach.

Zakres tematyczny szkolenia to wybrane obszary kontrolingu zorientowane na wspieranie kadry kierowniczej w podejmowaniu optymalnych decyzji biznesowych w oparciu o informacje finansowe:

  • Role of Management Accounting
  • Introduction to costs, costs behaviour
  • Breakeven analysis
  • Relevant costs
  • Short-term decisions
  • Limiting factor analysis
  • Performance Measurement
  • Investments Appraisal
  • Responsibility Centres
  • Budgeting

Trener: Krzysztof Dwornicki, dyrektor finansowy, trener i wykładowca rachunkowości zarządczej.

Akademia Rachunkowości Zarządczej kierowana jest do zarządów małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, dyrektorów działów planujących budżety oraz pracowników działów controlingu.
Jest to dwudniowe szkolenie, które odbywa się w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego lub online, na platformie Zoom.

Zapisy na szkolenie: http://www.wz.uw.edu.pl/portale/fundacja/dzial/akademia-rachunkowosci-zarzadczej

Zgłoszenia przyjmowane są do 19 marca 2023. Zapraszamy do udziału.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...