To był dobry czas dla Newspoint. Robert Stalmach podsumowuje 2017 rok.

16 stycznia 2018, Robert Sadowski

Przedstawiamy wywiad z CEO Newspoint – Robertem Stalmachem w którym podsumowuje rok 2017. Rozmowę odbył Robert Sadowski – nasz Digital Marketing Manager, który pod koniec roku dołączył do zespołu.

75 języków, 170 krajów, 15 mld dokumentów, nowy panel, identyfikacja wizualna i uczestnictwo w akceleratorze. To był rok pełen wyzwań, ale i wielu sukcesów dla Newspoint. To kolejny rok dużych zmian. Opowiedz nam o tym więcej.

Robert Stalmach: Przede wszystkim zaprezentowaliśmy zupełnie nowy panel użytkownika, z modułem influencerów i metadanymi, a równolegle, kompleksowo zmieniliśmy identyfikację wizualną – wprowadziliśmy nowe logo, standardy prezentacji i nową stronę www. W nowym panelu można wyszukiwać influencerów według ich zasięgów, wartości reklamowej, wydźwięku, płci, typów mediów. Można też analizować i filtrować publikacje pod względem 5 typów metadanych – lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń i followersów. A wszystko to dla 75 języków ze 170 krajów świata! Poza nowoczesnym wyglądem i funkcjami panel to też zupełnie nowe technologie. Modularna architektura oparta na Javie i Angularze daje nam możliwość dużo szybszego rozwoju narzędzia niż dotychczas. Panel jest bardzo intuicyjny i samoobsługowy, mamy poczucie, że połączenie jakości danych Newspoint z
zupełnie nowym panelem użytkownika dało dobry efekt.

Jak na nowy panel zareagowali klienci?

Robert Stalmach: Oczywiście najcenniejszym recenzentem są nasi klienci, którzy przyjęli nasz nowy panel bardzo pozytywnie. Cieszymy się z wielu ciepłych słów, które usłyszeliśmy od nich na temat naszego nowego look&feel. Na pewno w 2018 będziemy dalej intensywnie rozwijać nasze narzędzie – pojawią się nowe funkcje i warstwy danych.
Staramy się być data-driven, rozwijamy raportowanie i śledzimy wyniki tak, żeby wciąż optymalizować działania i procesy. Chcemy klientom oferować nie tylko dane, ale i ich analizę. Aspirujemy do bycia doradcami, a nie tylko dostawcą danych. Dzięki temu od lat mamy bardzo niski, być może najniższy współczynnik rotacji klientów na rynku.
Dziękujemy Wam za to!

Rozumiem, że nowy panel przyczynił się do wzrostu liczby klientów.

Robert Stalmach: W dużej mierze dzięki nowemu panelowi użytkownika udało nam się pozyskać ok. 100 nowych klientów, a wśród nich takie marki jak PayU, Bank Millenium, Kantar, Vogue, CBRE czy PGE Stadion Narodowy. Cieszymy się, że możemy z Wami współpracować!

Jaki są wasze priorytety?

Robert Stalmach: Jeden z naszych priorytetów to ciągłe zwiększanie pokrycia wszystkich mediów – konsekwentnie dodajemy nowe źródła social media (w tym fora i blogi), portale i serwisy informacyjne, tytuły prasowe, czasopisma, stacje radiowe i kanały telewizyjne. W tej chwili monitorujemy ponad 15 tys. polskich serwisów www i ponad 150 tys. zagranicznych. Liczba zbieranych źródeł social media idzie w miliony, a przyrost jest wykładniczy. W indeksie z wszystkich mediów mamy już ponad 15 mld dokumentów z 10 lat. Jesteśmy zdeterminowani, żeby nadal być pod tym względem liderem rynku.

Słyszałem, że zostaliście docenieni za granicą.

Robert Stalmach: Nasz potencjał doceniony został przez WeXelerate – jeden z największych akceleratorów w Europie. Partnerzy programu to, m.in. Google, Uber, Microsoft, Swarovski, Siemens, Reiffeisen, Uniqa, Wien Energie, Volksbank, T-mobile i wiele innych topowych firm. Zostaliśmy wybrani jako jeden z 50 podmiotów spośród ponad 1000 zgłoszeń z całego świata! To wielka nobilitacja dla nas i satysfakcja z uznania naszej ciężkiej pracy. Konsultacje z mentorami, spotkania z przedstawicielami firm współpracujących z WeXelerate, inwestorami i bieżące kontakty z innymi start-upami w Wiedniu postrzegamy jako unikalną szansę na wymianę doświadczeń i możliwość
spojrzenia na nasz biznes przez perspektywę globalną.

Na rynku pojawiły się Wasze dwa raporty. Proszę coś więcej powiedzieć o tych publikacjach.

Robert Stalmach: Opublikowaliśmy dwa, przygotowane wspólnie z partnerami i ciepło przyjęte na rynku, raporty. Jeden na temat analityki i pomiarów influencer marketingu a drugi o niezależnych polskich markach modowych. Raport o influenerach można pobrać z
https://www.newspoint.pl/raport-analityka-i-monitoring-influencerow/
Z całą pewnością tę quasi-wydawniczą działalność będziemy kontynuować w 2018 roku. Już niebawem podsumujemy rok ciekawymi danymi z naszego panelu na temat blogowania, postowania, i vlogowania. Ciekawostki i trendy. Wypuszczamy też raport o najlepszych praktykach, które usprawnią employer branding dzięki monitoringowi marki.

Czekamy zatem na te nowe publikacje a ja życzę wszelkiej pomyślności i sukcesów w 2018 roku.

Robert Stalmach: Dziękuję bardzo. Chciałem na koniec zaznaczyć, że wszystkie projekty, o których mowa powyżej, rozwój i starania nie miałyby sensu, gdyby nie nasi KLIENCI – wszyscy od freelancerów i najmniejszych firm po topowe polskie i globalne marki. To dzięki Wam jesteśmy tu, gdzie jesteśmy i możemy się rozwijać.

Nie byłoby też naszych sukcesów, gdyby nie wyjątkowi ludzie z którymi mamy możliwość pracować na co dzień. Bez ich ciężkiej pracy i wiary, że to co robimy ma sens nie dałoby się niczego osiągnąć.
Dziękujemy za to! Oby przyszły rok, dla nas wszystkich, był jeszcze lepszy niż 2017



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.