V Kongres MIT Sloan Management Review Polska już 29-30 marca 2023

22 lutego 2023, Robert Sadowski

Przed nami piąta edycja Kongresu MIT Sloan Management Review Polska – wydarzenia skupiającego wybitnych ekspertów cyfrowej transformacji i liderów biznesu z całej Polski. Kongres odbędzie się 29-30 marca 2023 w formule online, a uczestnicy wezmą udział w dwóch ścieżkach tematycznych poświęconych innowacyjności i przywództwu. Wśród  zaproszonych ekspertów są m.in.: Iwo Zmyślony, Achilles Georgiu, Stephanie L. Woerner, Krzysztof Folta, Ewa Stelmasiak i Piotr Markowicz. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Kongres MIT Sloan Management Review Polska to jedno z najważniejszych wydarzeń technologiczno biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Już 29-30 marca 2023 r. w formule online odbędzie  się 5. edycja wydarzenia, która skupi się na tematyce innowacji w procesie cyfrowej transformacji oraz przewodzeniu w zdigitalizowanej i zmiennej rzeczywistości. 

Kongres stwarza przestrzeń do wymiany wiedzy o wykorzystywaniu technologii w biznesie  z naciskiem na praktyczne aspekty. Wydarzenie jest organizowane przez ICAN Institute, lidera na  rynku executive education, oraz redakcję „MIT Sloan Management Review Polska”, czyli pierwszej w  Europie edycji magazynu wydawanego przez Massachusetts Institute of Technology (uznawanego w  rankingach za najlepszą uczelnię na świecie). Dzięki tej współpracy na wirtualnej scenie wystąpią  wybitni badacze związani z MIT, którzy zaprezentują najnowsze trendy, koncepcje i badania istotne  dla biznesu. 

2 ścieżki tematyczne MIT Sloan Management Review Polska: innowacje i przywództwo 

Pierwszego dnia kongresu odbędą się wystąpienia ekspertów pod hasłem „Wyzwalanie  innowacyjności” w ramach ścieżki tematycznej „Transformacja cyfrowa oparta na innowacjach”.  Poruszymy zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją i jej strategiczną rolą w rozwoju biznesu,  cyfryzacją firm rodzinnych oraz wyborem odpowiedniej technologii do kultury organizacyjnej firmy.  Nie zabraknie także miejsca na dyskusję o najnowszych trendach w obszarze e-handlu w sektorach  B2B i B2C. Tego dnia wystąpią: 

  • Achilles Georgiu – ekspert zarządzania innowacją i wykładowca akademicki, Central European University 
  • Sam Ransbotham – profesor Boston College i AI Editor w „MIT Sloan Management Review”. ∙ Stephanie L. Woerner – Principal Research Scientist w MIT Sloan School of Management oraz  Dyrektor MIT CISR. 
  • Krzysztof Folta – prezes zarządu TIM SA, praktyk biznesu z ponad 25-letnim doświadczeniem. ∙ Piotr Markowicz – dyrektor Strategii i Rozwoju ICT w Orange Polska. 

Drugiego dnia wydarzenia, opatrzonego hasłem „Zarządzanie ludźmi w niepewnych czasach”,  uczestnicy wysłuchają wystąpień ze ścieżki „Przywództwo i HR”. Na wirtualnej scenie powitamy  takich ekspertów, jak: 

  • Iwo Zmyślony – projektant zmiany, usług i doświadczeń, metodolog procesów projektowych.
  • Ewa Stelmasiak – ekspertka ds. wellbeingu osobistego i organizacyjnego.
  • Joanna Pommersbach – konsultantka HR i trenerka przywództwa. 
  • George Westerman – ekspert nowych technologii w MIT Sloan Initiative on the Digital  Economy.

Prelegenci poruszą m.in. tematy: wykorzystywania AI (w tym czatu GPT) do usprawnienia pracy w  firmie, czterech ścieżek cyfrowej transformacji (wady i zalety) oraz tworzenia kultury innowacji (i  sposobów jej mierzenia). Zostaną poruszone także zagadnienia związane ze stosowaniem algorytmów w rekrutacji, dbaniem o dobrostan i inkluzywność w czasach pracy zdalnej czy zaangażowanym przywództwem i rolą lidera. 

Rejestracja  

W wydarzeniu można wziąć bezpłatny udział lub skorzystać z płatnych pakietów uczestnictwa z  dodatkowymi aktywnościami i materiałami. Szczegóły i rejestracja na kongres.mitsmr.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...