VIII Polski Kongres Przedsiębiorczości

9 września 2021, Robert Sadowski

VIII Polski Kongres Przedsiębiorczości to największe mobilne wydarzenie gospodarcze w Polsce. Tegoroczna odsłona odbędzie się w dniach 5-7 października w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Newspoint został patronem medialnym Kongresu.

Idea Polskiego Kongresu Przedsiębiorczości powstała w 2013 roku, w Katowicach. Od tamtego czasu wydarzenie to na stałe wpisało się w kalendarz spotkań osób decyzyjnych ze świata nauki, biznesu, samorządu, parlamentarzystów oraz reprezentantów administracji rządowej. Kongres to platforma wymiany eksperckiej wiedzy i ogromnego doświadczenia polskich przedsiębiorców, naukowców oraz polityków tj. prezesów spółek, dyrektorów instytucji, rektorów uczelni, samorządowców oraz ekspertów ds. prawa i gospodarki.

Nadchodzący Kongres to prawie dwadzieścia paneli dyskusyjnych. W ramach agendy przedmiotem rozmów będą zagadnienia dotyczące komercjalizacji wyników badań naukowych, siły polskiej nauki, zielonych technologii, ale również innowacyjnych rozwiązań w kluczowych sektorach gospodarki. Partnerami poszczególnych konferencji będą eksperci, którzy mają realny wpływ na wskaźniki ekonomiczne w naszym kraju.

Taka wymiana poglądów i doświadczeń autorytetów nauki, biznesu oraz przedstawicieli administracji państwowej i samorządowej, pozwoli wypracować narodowy program przedsiębiorczości rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski.

W uroczystej inauguracji wydarzenia udział weźmie Gert de Block, sekretarz generalny CEDEC (Federacji Przedsiębiorstw Energetycznych UE). Natomiast uczestnicy dyskusji to m.in. Jerzy Buzek, europoseł, Przemysław Cieszyński, członek zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego, Wojciech Kamieniecki, dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Andrzej Matyja, prezes Naczelnej Izby Lekarskiej, Hanna Gronkiewicz-Waltz,
przewodnicząca misji „Klimatyczno-neutralne i inteligentne miasta” przy Komisji Europejskiej, Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes zarządu Związku Banków Polskich, Jurgen Tiedje, przedstawiciel Dyrekcji Generalnej w Komisji Europejskiej ds. badań i innowacyjności.

Tegoroczny Kongres to również warsztaty doszkalające o szerokim zakresie tematycznym, szkolenia firmowe oraz możliwość kontaktu z trenerami biznesu jak i ekspertami do spraw wizerunku czy otrzymania aktualnych informacji odnośnie uzyskania dofinansowań dla przedsiębiorców, małych i średnich firm oraz jednostek naukowych.

Dodatkowo 5 października to okazja do wzięcia udziału w organizowanych misjach studyjnych, które obejmować będą m.in.:

  • nowoczesną inwestycję komunalną – Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów, czyli Ekospalarnię, należącą do Krakowskiego Holdingu Komunalnego
  • showroom przemysłu 4.0 w siedzibie firmy Mitsubishi Electric
  • debatę na temat wspierania kultury przez biznes w Filharmonii Krakowskiej, zakończonej występem artystycznym

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. Rejestracja trwa do 20 września https://polskikongres.pl/.

Organizator: Polska Agencja Przedsiębiorczości. 

Współorganizator: Fundacja Europejski Fundusz Rozwoju Przedsiębiorczości.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...