Wakacje z PR – cykl bezpłatnych spotkań o public relations i marketingu

13 lipca 2019, Robert Sadowski

W Łodzi rusza cykl bezpłatnych spotkań o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Ideą spotkań jest przybliżenie dziedziny PR wszystkim, którzy na co dzień w swojej pracy zawodowej zajmują się promocją, marketingiem oraz mają styczność z agencjami, specjalistami czy narzędziami PR i chcą lepiej zrozumieć język i działania tej branży oraz poznać najlepsze kampanie public relations „od środka”. Pierwsze spotkanie odbędzie się w środę 17. lipca w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawcami spotkań są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka.

Cztery wakacyjne spotkania, kilkunastu prelegentów i kilkadziesiąt przykładów kampanii PR – tak w skrócie można opisać „Wakacje z PR”. Na każdym z wydarzeń wystąpią doświadczeni praktycy, którzy na co dzień prowadzą działania promocyjne w swoich firmach oraz influencerzy, którzy takie działania wspierają. Każde ze spotkań będzie dotyczyć innego zagadnienia: od współpracy z blogerami, przez budowanie relacji z mediami, aż po PR sportowy, współpracę biznesu ze sportem i employer branding. Jedno z wydarzeń poświęcone będzie media relations i jako prelegentów zaproszono znanych i cenionych dziennikarzy. Podczas bezpłatnych spotkań będzie można usłyszeć m.in.:

– jak powstają ciekawe projekty PR między sportem a biznesem?

– jaką współpracę cenią dziennikarze?

– jak buduje się wizerunek pracodawcy?

– jak wygląda współpraca z influencerami?

– jak łączyć historię i PR?

Pierwsze spotkanie z cyklu „Wakacje z PR” odbędzie się w środę 17. lipca o godz. 16.00 i poświęcone będzie współpracy z blogerami. Podczas „Influencer relations – wszystko czego nie wiesz o współpracy z influencerami a chciałbyś zapytać”.

„Wakacje z PR” odbywają się w Łodzi w Centrum Fabryka Kreatywności przy ul. Tymienieckiego 22G, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. 

Termin pierwszego spotkania: 17.07 godz. 16.00 – 18.00. Wstęp wolny.

Newspoint został patronem medialnym eventu.

Więcej o wydarzeniu tutaj: https://www.facebook.com/events/2380992658820241/




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...