Zgłoś projekt do Mobile Trends Awards

6 stycznia 2022, Robert Sadowski

W Krakowie, już 17-18 marca 2022 roku odbędzie się największa konferencja w Polsce poświęcona technologiom mobilnym – Mobile Trends Conference! Będzie to już 11. edycja. Wydarzeniu towarzyszy uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostaną najlepsze projekty i aplikacje minionego roku. Galę poprowadzi Jarosław Kuźniar. Zgłoś projekt i wygraj Mobile Trends Awards 2021 – zgłoszenia do 12. stycznia! Newspoint został Community Partnerem wydarzenia.

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobile. Statuetki przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Jak co roku, konkurować będą podmioty o silnej pozycji na rynku. Każdy ma jednak szansę wygrać, gdyż projekty oceniane są za profesjonalizm, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność, a także rozpoznawalność.

Jak zgłosić się do MTA?

Zgłoszenia do nagród przyjmowane są do 12. stycznia 2022 roku poprzez formularz na stronie www.mobiletrendsawards.pl. Może go wypełnić zleceniodawca lub realizator projektu.

Nominacje zostaną ogłoszone najpóźniej do 15. lutego 2022 roku na tej samej stronie. Wszyscy nominowani zostaną zaproszeni do wzięcia udziału w Gali MTA, na której wyłonieni zostaną najlepsi z najlepszych!

Uroczysta Gala odbędzie się 17. marca 2022 roku o godzinie 19.00 w Starej Zajezdni Kraków by DeSilva, w Krakowie przy ul. Świętego Wawrzyńca 12. To ważne wydarzenie dla rynku IT będzie również transmitowane dla wszystkich na Facebooku oraz na YouTubie na profilach marki Mobile Trends. Udział z kolei w miejscu wydarzenia Gali MTA jest bezpłatny dla dwóch przedstawicieli z każdej nominowanej i wyróżnionej firmy, a zaproszenia zostaną wysłane na adresy mailowe podane w zgłoszeniu.

Mobile Trends Awards
Mobile Trends Awards

Galę poprowadzi Jarosław Kuźniar. Tak unikalne wydarzenie potrzebuje odpowiedniego gospodarza. Osoby, która uświetni każdą chwilę i nada jej odpowiedni ton. Prowadzącego, który rozumie branżę i wie, jak zaprezentować laureatów i wyróżnionych. Gwiazdą wieczoru będzie Natalia Capelik-Muianga. Mieliśmy okazję poznać jej wspaniały głos w „Mam Talent”, „The Voice of Poland”, a także z wykonywania piosenki w czołówce programu „Big Brother”.

Zgłoszenia do nagród MTA przyjmowane są w następujących kategoriach:
★ „Strona / portal / web”
★ „Aplikacja mobilna (całokształt)”
★ “Aplikacja mobilna (nowe funkcjonalności)”
★ “Aplikacja mobilna (nowy design / UX)”
★ „Promocja / reklama / marketing”
★ “Start-up mobilny”
★ „Inne”

Co również istotne, ostateczne kategorie zostaną ogłoszone na podstawie zgłoszeń, dlatego Kapituła Konkursowa czeka nawet na te najbardziej innowacyjne i nieszablonowe aplikacje. “Jeśli nie mieścisz się w żadnej kategorii, to stwórz swoją własną!” – z przekąsem powiada Kryzysowa Narzeczona, Monika Czaplicka. Zatem wygrać może każdy, kto spełni wymogi konkursowe i działał prężnie w 2021 roku!

Dlaczego warto zgłosić się do Mobile Trends Awards?

Statuetki MTA to uznane już trofeum polskiego rynku mobile. Wśród dotychczas nagrodzonych znalazły się m.in. takie aplikacje i projekty, jak InPost, Rossmann, Żabka, mBank, Hebe czy Radio 357.

Motywacji do zgłoszenia może być wiele – od uhonorowania swojego wysiłku, po zaimponowanie konkurencji i bezwzględnie korzyści wizerunkowe. Niezależnie od tego, czy chcemy pochwalić się statuetką przed zespołem w pracy czy opublikować jej zdjęcie na naszych profilach społecznościowych, warto pokazać, jak nasze projekty czy aplikacje są ocenione przez ekspertów.

Do kogo powędrują nagrody w 2022? Przekonamy się już wkrótce.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...