Znamy listę nominowanych do Mobile Trends Awards – sprawdź, kto powalczy o statuetkę

14 lutego 2022, Robert Sadowski

Już za miesiąc największa konferencja dedykowana branży mobile w Polsce! Jedenasta edycja tego wydarzenia wraz z prestiżową galą Mobile Trends Awards odbędą się 17 i 18 marca w Krakowie. W konferencji, poza krakowskim blichtrem, będzie można uczestniczyć również zdalnie. O dobry nastrój i odpowiednią atmosferę zadba jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów medialnych – Jarosław Kuźniar. To właśnie on poprowadzi dla Was konferencję i Galę, na której nie może Cię zabraknąć! Newspoint został Community Partnerem wydarzenia.

Poznaj prelegentów Mobile Trends Conference!

Konrad Dziejarski (Efigence) opowie o tym, jak aplikacje odwołują się do silnie zakorzenionych wzorców ze świata realnego oraz czy w środowisku mobilnym należy te wzorce naśladować. Natomiast Lucjan Exner (Appnext) i Aleksandra Keller (CCC) dadzą wykład o rekomendacjach “on device” i w jaki sposób użytkownicy odkrywają dla siebie nowe aplikacje, na studium przypadku marki CCC. Krzysztof Marzec (DevaGroup) pokaże nam proces optymalizacji w zakresie kampanii i opowie o kontekście urządzenia koniecznym przy ewaluacji. Do świata zasobów ludzkich i zarządzania personelem zabierze nas Dorota Andrzejewska (Awareson), która podpowie jak zatrzymać pracowników na dłużej i jak IT w ubiegłym roku wykorzystało swoją szansę na rozwój.

To nie wszystko!

W gronie prelegentów znaleźli się także Jerzy Judycki (PWPW S.A.), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Szymon Paluch (uPacjenta), Artur Jabłoński (DIGITALK) oraz Natalia Hatalska (infuture.institute). O designie, automatyzacji i końcu pracy dla projektantów opowie Łukasz Okoński (Future Mind). Dominik Karbowski (Selectiv) odpowie na pytanie: czy udostępnienie własnej aplikacji mobilnej w branży retail wpływa na lojalność klientów oraz co stanowi klucz do sukcesu w mobile marketingu? Nie zabraknie też firmy Orange, której przedstawiciele (Aleksandra Matysiak i Karol Rubinkiewicz) poprowadzą prelekcję na temat ekologii i jej oddziaływaniu na aplikacje, firmy i społeczeństwo konsumentów. Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.) z kolei opowie o e-learningu i o tym dlaczego obecny system wymaga gruntownej renowacji, a Mateusz Cygan (10A) opowie o roli dewelopera w projekcie z punktu widzenia programisty.

Quo Vadis Mobile?

Transformacja digitalowa popchnęła firmy ku zarobkom i globalnym rynkom, jednocześnie narażając je na ogromną konkurencję i klęskę. Nieustanny rozwój i zadyszka technologiczna, zacietrzewienie konstrukcyjne z nowymi ideami wraz z iteracją udającą innowację. Świat technologiczny bywa paradoksalny, gdyż jako element twórczości człowieka nosi w sobie jego cząstkę. Z duchem czasu wędrują też i osiągnięcia – rozwój mieszanych rzeczywistości, coraz możniejszy wpływ aplikacji oraz rozwój cyfrowych mediów. Gdzie w tym wszystkim usadowił się rynek mobilnych udogodnień? QUO VADIS MOBILE? – na to pytanie podczas panelu dyskusyjnego spróbują odpowiedzieć doświadczeni eksperci m.in: Paweł Janda (mobitouch), Tomasz Witt (Norbsoft), Tomasz Muter (Droids On Roids SA), Tomasz Woźniak (Future Mind), a prowadzącym będzie Robert Rachwał (ESCOLA).

Mobile Trends Awards – poznajcie nominowanych!

Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są najlepszym projektom i aplikacjom w różnorodnych kategoriach. Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa Kapituła Konkursowa, którą tworzą eksperci od lat związani z branżą mobile. W tym roku z ponad stu zgłoszeń nominacje w aż 11 kategoriach otrzymało 45 projektów. Co więcej, do wygranej mogą przyczynić się głosy internautów oddane na ich faworytów. Głosowanie odbędzie się w dniach od 15 do 23 lutego. 3 projekty lub aplikacje z największą ilością głosów otrzymają tradycyjnie nagrodę internautów, a zwycięstwo w swojej kategorii to dodatkowe punkty, które później sumowane są z głosami Kapituły. Opisy nominowanych projektów oraz głosowanie internautów dostępne są na https://mobiletrendsawards.pl/mta/glosowanie.

Lista nominowanych do Mobile Trends Awards 2021:

Życie codzienne

  • Grupa Interia za aplikację Pogoda Interia
  • Ece Projektmanagement Polska – Galeria Forum Koszalin za aplikację Rowery na forum. Realizator: Amistad
  • Polskie Radio za aplikację Jedynka Polskie Radio
  • Sprzedajemy.pl za aplikację Sprzedajemy.pl. Realizator: Holdapp
  • Agnieszka Pocztarska za aplikację Czytamy Etykiety. Realizator: Bukapps

Bankowość mobilna

  • ING Bank Śląski za aplikację Moje ING mobile
  • mBank za aplikację mBank PL
  • SGB Bank za aplikację SGB Mobile
  • PKO Bank Polski za aplikację IKO
  • Bank Millennium za aplikację Bank Millennium
  • mBank za aplikację mBank CompanyMobile. Realizator: mServices

Bankowość i finanse dla dzieci

  • Cheil Germany GmbH/Volksbanken i Raiffeisenbanken za aplikację MyFamilyFinance. Realizator: Netizens
  • mBank za aplikację mBank Junior
  • Bank Millennium za aplikację Bank Millennium – wersja junior

Biznes

  • Companion za aplikację do zarządzania zespołem terenowym Companion. Realizator: e-point
  • Marcos Bis za aplikację mKierowca. Realizator: Force4 Software House
  • Passbolt za aplikację Passbolt. Realizator: Miquido

Commerce

  • Lewiatan Holding za rozwój aplikacji Mój Lewiatan. Realizator: ProfitCard
  • Rossmann SDP za nowe funkcje w aplikacji Rossmann PL. Realizator: Rossmann SDP, Mobee Dick oraz Unique One
  • Goodylabs / OTCF (właściciel marki 4F) za rozwój aplikacji 4F. Realizator: Goodylabs
  • Empik za rozwój aplikacji Empik
  • CCC.EU za rozwój aplikacji CCC

Funkcjonalność prospołeczna

  • Orange Polska za funkcjonalność w aplikacji Orange Flex – Przekaż EKO GB
  • Neptis za funkcjonalność w aplikacji Yanosik – informacje o punktach ładowania samochodów elektrycznych
  • InPost za funkcjonalność w aplikacji InPost Mobile – Strefa Ułatwionego Dostępu dla osób niskich oraz osób z ograniczeniami ruchowymi
  • Mr Receipt za funkcjonalność w aplikacji Pan Paragon – automatyczne ostrzeganie użytkowników, gdy system OCR wykryje na paragonie produkt potencjalnie niebezpieczny

Kultura i edukacja

  • Narodowy Instytut Fryderyka Chopina za aplikację Chopin Competition 2020. Realizator: Nextapps
  • F.P.H. Zachem-Głowala za aplikację Multi Globe AR. Realizator: Maskom.pl
  • Creativity AR za aplikację Save The City
  • Pomelody za nową wersję aplikacji Pomelody

Marketing mobilny

  • Eurocash Franczyza za loterię zdrAPPka w aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum. Realizator: Creative Flow, The Humans
  • Wavemaker / Biedronka za kampanię Gang Swojaków. Realizator: Selectivv
  • CCC.EU za smart rekomendacje. Realizator: Appnext

Start-up

  • Idea Accelerator za aplikację HiMommy
  • Codeagency za aplikację Mobilny Opiekun
  • Doctor.one za Doctor.One – Prywatny lekarz dla każdego
  • 4GOAL za aplikację 4GOAL. Realizator appvinio
  • Oliwer Kotecki za WATCHOUT! AI

Strona mobilna / RWD – kultura i edukacja

  • Polskie Radio we współpracy z Kancelarią Sejmu RP za stronę konstytucja3maja.gov.pl
  • Polskie Radio za stronę galaktykalema.pl
  • Małopolski Instytut Kultury w Krakowie za nową odsłonę muzea.malopolska.pl. Realizator MobileMS
  • Teatr Śląski za nową stronę teatrslaski.art.pl. Realizator: iteo oraz Fooz

Serwis mobilny / RWD

  • NOVOL za serwis novol.com/nfamily. Realizator: Appverk
  • Da Grasso za nową odsłonę sieci dagrasso.pl. Realizator: BinarApps
  • Landingi za nową stronę landingi.com. Realizator: iteo oraz Fooz

Więcej informacji znajdziesz na: https://2022.mobiletrends.pl/ oraz https://mobiletrendsawards.pl/
Mobile Trends Conference 2022: 17-18 marca 2022 r., Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...

14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.