Znamy speakerów i tematy E-commerce Trends Summit 2022

12 września 2022, Robert Sadowski

Trzecia edycja E-commerce Trends Summit odbędzie się 15 września w interaktywnej formule online. Konferencja posiada akredytację DIMAQ, a na wirtualnej scenie wystąpią polscy i zagraniczni eksperci, m.in. Phill Buden (MIT Sloan School of Management), Cezary Kożon (Spyrosoft) i Damian Wiszowaty (Gonito, ekspert Amazon). Organizatorem wydarzenia jest ICAN Institute, lider branży executive education, a partnerami merytorycznymi MIT Enterprise Forum CEE oraz magazyn „MIT Sloan Management Review Polska”. Patronatem honorowym objęły wydarzenie IAB Polska, Izba Gospodarki Elektornicznej oraz Ministerstwo Rozwoju i Transformacji. Newspoint został partnerem medialnym.

E-commerce Trends Summit 2022 to wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą skutecznie rozwijać swoje sklepy internetowe i sprzedaż online. Tematyka konferencji skupia się na obszarach związanych z nowymi trendami w e-commerce (live shopping, q-commerce, metaverse), osobą e- klienta, marketplace i omnichannel, a także technologiach usprawniających sprzedaż online. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 w formie online (transmisja na żywo), a uczestnicy obejrzą wystąpienia prelegentów i wezmą udział w sesjach Q&A.

Konferencja E-commerce Trends Summit 2022 posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.

Tematy wystąpień i eksperci E-commerce Trends Summit

Swoją wiedzą, narzędziami i wskazówkami podzielą się z uczestnikami polscy i światowi eksperci e-commerce. Oto jedne z najciekawszych wystąpień, które odbędą się na konferencji:

  • „Rosnące znaczenie trwałego nośnika informacji w procesach e-commerce” – Piotr Tomasik, Dyrektor Biura Sprzedaży Centralnej – KIR
  • „Omnichannel cross-border e-commerce – jak skutecznie wykorzystać potencjał marketplace w sprzedaży międzynarodowej?” – Damian Wiszowaty, założyciel Gonito, ekspert Amazon,
  • „E-commerce w Metaverse – nowe i trudne wyzwanie dla marketerów” – Krzysztof Bulski, Dyrektor Zarządzający w Molecule Group,
  • „Najważniejsze wyzwania przed którymi stoi e-commerce w nadchodzącym czasie” – Cezary Kożon, Dyrektor Generalny Spyrosoft,
  • „GetResponse Personal shopper w e-commerce. Rekomendacje produktowe jako nowa nawigacja w sklepie internetowym” – Maciej Ossowski Dyrektor Generalny i Członek Zarządu GetResponse.

Podczas wydarzenia odbędą się dwie debaty eksperckie. Pierwszą z nich, zatytułowaną „Sprawna logistyka w e-handlu”, poprowadzi Paulina Kostro, redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”. W dyskusji udział wezmą: Łukasz Dubina, Raben Logistics; Marcin Czerniewski, ProLogis; Marcin Susmanek, Wolante Investments i Apaczka.pl; Monika Duda, DHL.

Druga debata będzie poświęcona tematowi „Transformacja cyfrowa. Trendy i wyzwania dla e-biznesu”. Swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem podzielą się: Patrycja Sass-Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej; Paweł Fornalski, IAI (IdoSell & IdoBooking); Daniel Kierdal, LINKER CLOUD. Dyskusję będzie moderował Andrzej Jacaszek DBA, wiceprezes ICAN Institute.

Jak dołączyć do konferencji? Pakiety uczestnictwa

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie (pakiet Basic) lub wybierając jeden z płatnych pakietów (Standard lub Premium). Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia.

Natomiast w płatnych pakietach uczestnicy otrzymają dodatkowo półroczny dostęp do treści z konferencji, e-booka „Siła rekomendacji” Michaela Schrage’a, szkolenie online „Marketing relacji”, certyfikat oraz półroczną prenumeratę ICAN Business Insight w wersji drukowanej.

Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.

Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu: e-commercetrends.mitsmr.pl/. Zapraszamy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...