Zostań nowoczesnym PR-owcem. Bezpłatne spotkanie online IMOK Future of Skills #6.

27 marca 2023, Robert Sadowski

Już 4 kwietnia odbędzie się kolejne bezpłatne wydarzenie z cyklu IMOK Future of Skills #6. Temat kwietniowej edycji brzmi: „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu”. W dyskusji wezmą udział specjaliści z branży, dzieląc się wiedzą na temat obszarów, w których zaszły największe zmiany w zawodzie PR-owca. Newspoint jest patronem medialnym wydarzenia.

PR to nie tylko kontakt z mediami i wysyłanie informacji prasowych. Branża public relations to również działania strategiczne, komunikacyjne i wizerunkowe. PR to zestawienia analityczne i kreatywność, a w połączeniu z marketingiem i sprzedażą potrafi przynieść niezwykłe korzyści dla biznesu. Podczas IMOK Future of Skills #6 temat nowoczesnego PR-u zostanie mocno prześwietlony przez ekspertów w branży. Odbędzie się on we wtorek 4 kwietnia 2023 o godz. 19:00. Wydarzenie jest całkowicie bezpłatne, należy jedynie zarejestrować się na stronie: https://imok.edu.pl/ifos_6/.

Podczas spotkania online IFOS „Chcesz być nowoczesnym PR-owcem? Dowiedz się jakich błędów nie popełniać i jakie kompetencje zyskują na znaczeniu” poruszone zostaną tematy, m.in.:

  • jak PR odnajduje się w dobie social mediów, chat botów, AI i fake newsów?
  • czy PR-owcy załapią się do zawodów przyszłości?
  • iIe jest Samanthy Jones i Olivii Pope w polskim PR-ze? Czyli wyobrażenia kontra rzeczywistość,
  • jakie kompetencje zyskują obecnie na największym znaczeniu?

Gośćmi #6 edycji IMOK Future of Skills będą:

  1. Barbara Krysztofczyk – Szefowa agencji Krystal Point, ekspertka ds. wizerunku i wystąpień publicznych. Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne.
  2. Natalia Florek – Mentorka, menedżerka, freelancerka. Ex-menadżerka w największej korporacji odzieżowej w tej części świata, ex-CEO ekologicznego start-upu, aktualnie freelancerka zajmująca się przede wszystkim wspieraniem kandydatek i kandydatów w tworzeniu marki osobistej w rekrutacji, czyli zdobywaniem tej pracy, której chcą.
  3. Roksana Obuchowska – Wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z wykształcenia prawniczka, swoją karierę zawodową na stałe związała z komunikacją. Od dziewięciu lat w branży, od sześciu specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania employer brandingowe organizacji na rynku polskim.
  4. Karol Poznański – Ekspert komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Ekspert w dziedzinie PR, komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej).

Dyskusję poprowadzi Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Organizatorem jest placówka oświatowa Instytut Marki Online i Komunikacji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...

14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.