Europejski Kongres Finansowy 2022

20 maja 2022, Robert Sadowski

W dniach 6-8 czerwca odbędzie się w Sopocie Europejski Kongres Finansowy. To jeden z największych kongresów finansowych i gospodarczych w Polsce. Newspoint został partnerem medialnym wydarzenia.

Początki Europejskiego Kongresu Finansowego wiązały się z pilną potrzebą dyskusji o tym, jak wyjść z kryzysu finansowego końca pierwszej dekady XXIw. i jak zapobiegać podobnym kryzysom w przyszłości. W kolejnych latach EKF koncentrował się na debacie o innowacyjnej i bezpiecznej przyszłości sektora finansowego, zapewniającej stabilność finansowego systemu i zrównoważony rozwój gospodarki. Po dziesięciu latach pandemia znów wymusiła dyskusję o roli i kondycji sektora w czasach niepewności oraz o odpowiedzialnych finansach w nowej kryzysowej rzeczywistości. W tym roku, w obliczu militarnej agresji Rosji u granic UE nadszedł czas, by EKF dyskutował o finansach dla wartości, dla wolności, demokracji i międzynarodowej solidarności.

Społeczność EKF stanowi ponad 1500 przedstawicieli biznesu, instytucji finansowych, środowiska akademickiego oraz konsultingu i kancelarii prawnych, w tym prezesów i członków zarządów największych instytucji finansowych, ponad 150 panelistów z Polski i zagranicy zaproszonych do współtworzenia tegorocznego programu, 150 przedstawicieli mediów oraz 90 studentów i doktorantów z polskich i zagranicznych uczelni biorących udział w Kongresie w ramach trwającej wraz z Kongresem Akademii EKF.

Tematy związane z ryzykiem wojny, konsekwencjami sankcji oraz koniecznością odbudowy zrujnowanej wojną gospodarki Ukrainy będą przewijały się w wielu sesjach kongresowych poświęconych zagadnieniom takim jak cyberbezpieczeństwo i rozwój technologii w finansach, szeroki wachlarz problematyki ESG czy wyzwań związanych z rosnącą inflacją. Na Kongresie gościć będziemy przedstawicieli władz finansowych Ukrainy oraz instytucji finansowych i rozwojowych z demokratycznego świata oraz wielu krajowych i zagranicznych ekspertów.

Główne obszary tematyczne tegorocznej, dwunastej edycji Kongresu obejmą m.in.:

  • wiarygodność PLN i stabilność systemu finansowego
  • wyzwania w dobie wysokiej inflacji i niepewnego wzrostu
  • odpowiedzialne wdrażanie ESG
  • cyberbezpieczeństwo i wyzwania cyfryzacji
  • stymulowanie wzrostu inwestycji prywatnych i atrakcyjności rynku kapitałowego
  • relacje pomiędzy instytucjami finansowymi i ich klientami.

Ostatniego dnia Kongresu odbędą się trzy, tradycyjne już, debaty:

  • okrągły stół – makroekonomiczne wyzwania i prognozy dla sektora finansowego
  • okrągły stół ryzyka bankowego
  • okrągły stół – mapa wyzwań technologicznych dla sektora finansowego, których zwieńczeniem będzie debata prezesów największych polskich banków – mapa wyzwań przed sektorem bankowym.

Jak co roku wymiernym, praktycystycznym efektem obrad Kongresu będą rekomendacje dotyczące stabilności finansowej i rozwoju gospodarczego Polski i UE.
PROGRAM: https://www.efcongress.com/program-ekf-2022/
REJESTRACJA: https://efc.myevent.pl/
Spotkajmy się w Sopocie!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...