Raport 29. Akcji Sprzątanie świata w Polsce

24 lutego 2023, Robert Sadowski

Fundacja Nasza Ziemia, od 1994 roku koordynuje polską edycją Clean Up The World. Jest to jej sztandarowy projekt, jej duma i wielkie społeczne wyzwanie. Właśnie zakończyli analizę 29. Akcji Sprzątania Świata w Polsce i zbieranie wyników akcji terenowych przeprowadzonych i zaraportowanych przez uczestników. Newspoint jest Partnerem wydarzenia i czynnie uczestniczył w sprzątaniu.

Wynik, po raz kolejny potwierdza beztroskie i bezrefleksyjne zachowanie nas, ludzi, w miejscach, w których zwykle odpoczywamy. Uczestnicy tegorocznej edycji zebrali bowiem w sumie ponad 472 tony odpadów oraz zgłosili aż 2331 dzikich wysypisk. Niestety zarówno liczba nielegalnych składowisk odpadów, jak i suma odpadów zebranych w Akcji są wyższe niż w roku ubiegłym.

Raport 29 Akcji Sprzątanie świata w Polsce
29 Akcja Sprzątanie świata w Polsce

W 29. Akcji wzięło udział ponad 400 tysięcy osób! Największą grupą były oczywiście szkoły i przedszkola, ale wśród uczestników znalazły się także koła gospodyń wiejskich, grupy rowerzystów, nurkowie, społeczności osiedlowe, uniwersytety III wieku, studenci, a nawet zakłady karne. Plastikowe i szklane butelki, puszki po napojach, opakowania po żywności, pozostałości po mini grillach, ale też buty, koszulki, kurtki czy nawet…hulajnogi elektryczne były najczęściej zbieranym z natury odpadem lądowym, ale też podwodnym.

Newspoint przygotował pełny raport medialny z 29. Akcji Sprzątanie świata – Polska

O 29. Akcji Sprzątanie świata w Polsce mówiło się dużo zarówno w regionalnych, jak i ogólnopolskich mediach, i nie tylko we wrześniu. W sumie od kwietnia, kiedy wystartowaliśmy z 29. edycją Akcji, do końca października, kiedy to odbyły się ostatnie sprzątania terenowe w Polsce, opublikowano 6460 publikacji, których zasięg wyniósł 86 milionów! W tym roku ekwiwalent reklamowy (AVE) przekroczył 9,6 miliona złotych.

Raport medialny z 29. Akcji Sprzątanie świata – Polska

Raport 29. Akcji

Zapraszamy do zapoznania się z imponującymi wynikami, jakie wspólnie osiągnęliśmy. 

  • Ile odpadów udało się zebrać w czasie Akcji?
  • Ile osób w niej uczestniczyło?
  • Jakie śmieci spotykamy w naturze najczęściej?

Tego wszystkiego dowiecie się już teraz. Raport 29. Akcji Sprzątanie świata – Polska można pobrać z: https://naszaziemia.pl/files/RaportSSP2022.pdf



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...