TOP 25 najlepszych narzędzi do monitoringu mediów w 2023 roku

16 grudnia 2022, Robert Sadowski

Z narzędzi do monitoringu mediów korzysta coraz więcej marketerów i pr-owców z firm MSP i korporacji. I nie tylko oni. Grupą docelową się agencje PR i agencje HR, działy promocji, kluby sportowe, samorządy, administracja publiczna, fundacje i stowarzyszenia. Celem jest przede wszystkim śledzenie wzmianek o własnej marce i konkurencji, ocena wydźwięku ukazujących się publikacji i poznanie wszystkich wskaźników analitycznych i miar. 

Monitorowanie to wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania do śledzenia, filtrowania, analizowania publikacji pojawiających się w mediach na podstawie wybranych słów i fraz kluczowych. Monitorowanie ręczne jest zbyt czasochłonne i obarczone dużym błędem niedocierania do kluczowych wpisów, artykułów, materiałów audio-wideo, zdjęć czy komentarzy. To także strata czasu, który można poświęcić na inne projekty.

Warto taki monitoring mediów robić dobrze i zautomatyzować wszystkie działania za pomocą najbardziej funkcjonalnych narzędzi. Jeśli tego nie robimy w ogóle to tracimy szansę na nowe leady sprzedażowe, nie weźmiemy udziału w dyskusji, która toczy się na temat naszej marki w social media, a co najgorsze narażamy się na kryzysy wizerunkowe, gdy ktoś atakuje naszą markę.

Monitoring mediów ma jeszcze wiele innych zalet i ułatwia:

  • analizę dystrybucji komunikatów prasowych,
  • usprawnienie obsługi klienta i dotarcie do pytań i wątpliwości,
  • analizę działań konkurencji w mediach,
  • poprawę funkcjonowania employer brandingu,
  • lepszą ochronę reputacji marki,
  • wyszukiwanie najlepszych influencerów dla marki,
  • nawiązywanie kontaktów z partnerami i dziennikarzami piszącymi o branży,
  • opracowanie strategii obecności marki w social media,
  • zaplanowanie kalendarza tworzenia nowych treści,
  • poznanie trendów w branży,
  • rozwój produktu o nowe funkcjonalności,
  • pomiar i maksymalizację zwrotu z inwestycji w kampanie marketingowe,
  • i co najważniejsze pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze poświęcone na tego typu aktywności, gdybyś musiał je wykonywać ręcznie.

Wiele narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych daje także możliwość bezpośredniego odpowiadania na komentarze i publikacje komunikatów bezpośrednio z platformy monitorującej bez konieczności przechodzenia i logowania się do każdej instancji oddzielnie. To skraca czas i pozwala na sprawne zarządzanie naszymi profilami. Przecież bycie aktywnym w mediach społecznościowych oznacza codzienne zarządzanie wszystkimi platformami na których jesteśmy obecni i odpowiednio szybkie reagowanie na to, co się tam dzieje: polubienia komentarzy, odpowiedzi na pytania, podziękowania za polecenia, włączanie się do rozmów, śledzenie partnerów i konkurencji, udostępnianie ciekawych postów i o wiele więcej. 

Są też narzędzia, które integrują się ze znanymi i często stosowanymi w marketingu aplikacjami: Google Analytics, Google Data Studio, Slack, Hootsuite…

Narzędzia do monitoringu mediów

Skoro wiemy, jak ważny jest monitoring mediów i po co w ogóle monitorować media, to warto zrobić research dostępnych na rynku narzędzi, przetestować te najciekawsze i dokonać właściwego wyboru

Jakie narzędzia do monitorowania mediów powinny zwrócić Twoją uwagę? Oto najbardziej funkcjonalna dwudziestkapiątka na 2023 rok (naszym zdaniem):

1. Newspoint

Newspoint jest najwcześniej wprowadzonym na rynek, polskim narzędziem do monitoringu internetu – start miał miejsce w 2007 roku. Aktualnie Newspoint monitoruje wszystkie typy mediów (social media, portale, serwisy informacyjne, opinie, branżowe, wertykalne, fora, blogi, prasa i RTV). Zapewnia ogólnoświatowe pokrycie: 75 języków, 170 krajów świata i największy zakres źródeł:

  • ponad 16 tys. polskich serwisów www oraz ponad 150 tys. zagranicznych serwisów www,
  • największy zakres monitorowania social media – ponad 50 mln serwisów społecznościowych w tym Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, YouTube, Vimeo, Slideshare, Pinterest, Disqus, Quora, GoldenLine, Blogspot, WordPress, podcasty…
  • unikalne pokrycie blogów i forów20 tys. źródeł z całego świata,
  • 1500 tytułów prasowych (ogólnopolskich, branżowych i lokalnych),
  • 200 stacji RTV. 

Przewagi konkurencyjne Newspoint:

  • największy zbiór polskich źródeł danych
  • szybkość zbierania danych: od real time dla wybranych serwisów (np. Twitter), z portali do 10 minut po publikacji w sieci 
  • zaawansowane wyszukiwanie – rozbudowane możliwości definiowania kryteriów wyszukiwania (m.in. fleksja, wykluczenia, konteksty, operatory logiczne)
  • kompleksowe usługi analityczne (analiza tekstu, text mining, mapping influencerów, kryzys wizerunkowy, analityka social media)
  • pełna opieka konsultanta
  • nieograniczona liczba zmian słów kluczowych w projektach
  • alerty z dowolną częstotliwością (okresowe, ciągłe, real time, kryzysowe)
  • brak limitu wycinków
  • wyszukiwarka influencerów (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)
  • archiwum danych z 10+ lat
  • unikalne funkcje panelu do monitoringu mediów: AVE vs zasięg vs wolumen, metadane (polubienia, udostępnienia, komentarze, wyświetlenia filmów, obserwujący), płeć, wskaźniki share of voice i share of discussion, możliwość monitorowania i wykluczania wybranych źródeł,  zasięg vs wydźwięk, monitoring liderów opinii (influencerów), monitoring kontekstu wypowiedzi, możliwość eksportu danych, statystyk i wskaźników, wholethreads (pobieranie całych wątków dyskusji), wyszukiwanie po autorach, generowanie próbki losowej przy eksporcie danych, tagi (etykiety dokumentów). 

2. Meltwater 

Meltwater to precyzyjne narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych z pakietem do zarządzania mediami społecznościowymi, spostrzeżeniami odbiorców, monitorowaniem społeczności, analizą nastrojów i zarządzaniem influencerami – a wszystko to mieści się w jednym, łatwym w użyciu panelu.

Śledzą ponad 300 000 internetowych źródeł wiadomości, współpracują z wieloma platformami w celu monitorowania druku i transmisji rtv oraz monitorują rozmowy na platformach społecznościowych w czasie rzeczywistym na Twitterze, Facebooku, Instagramie, YouTube, w komentarzach, witrynach z recenzjami, forach, forach dyskusyjnych i ponad 300 milionach blogów. 

Umożliwiają kilka różnych opcji monitorowania telewizji i radia — w pełni zintegrowanych z pozostałymi produktami, dzięki czemu jesteś w stanie wybrać tę najbardziej odpowiednią dla Twojego regionu.

Umożliwiają monitorowanie ponad 15 różnych kanałów mediów społecznościowych (w tym dostęp do wszystkich treści Twittera), blogów, komentarzy, artykułów z wiadomościami i recenzji produktów.

Monitorują ponad 25 000 podcastów w skali globalnej, z możliwością dodawania podcastów do naszej sieci przechwytywania, jeśli nie obejmują tego, czego właśnie potrzebujesz.

Duża liczba widżetów umożliwia klientom bezproblemowe tworzenie pulpitów nawigacyjnych, które pomagają wizualizować relacje w mediach i raportować zwrot z inwestycji w działania PR i marketingu. Wszystko jest interaktywne, a dane można eksportować, aby nadać szerszy kontekst liczbom. 

Meltwater zapewnia nieograniczoną liczbę wyszukiwań w celu filtrowania gigantycznej puli danych obejmującej 200 miliardów rozmów – na całym świecie.

Po skompilowaniu najtrafniejszych wyszukiwań możesz przekształcić je w szczegółowe raporty, które pomogą Ci udoskonalić i ulepszyć kluczowe wskaźniki wydajności, lub przekształcić je w łatwe do zrozumienia wizualizacje, aby przedstawić je kierownictwu czy zarządowi.

Meltwater to potęga w zakresie analityki mediów społecznościowych. Wspiera go 24/7 wielojęzyczny zespół serwisowy. 

3. Mention

Mention to rozwiązanie do nasłuchiwania i monitorowania mediów społecznościowych, które umożliwia markom i agencjom zrozumienie percepcji odbiorców działających w mediach społecznościowych i internecie. Korzystając z Mention, możesz łatwo monitorować, co mówi się online o marce lub produkcie, uzyskiwać kompleksowe analizy dotyczące ich branży oraz mierzyć wpływ swoich działań marketingowych i PR. 

Mention to usprawnione i łatwe w użyciu narzędzie z niezawodnymi analizami, zasięgiem na różnych platformach i prostą funkcjonalnością, najlepiej dostosowanym do słuchania społecznościowego dla małych i średnich marek. Możesz śledzić wzmianki o marce, przeprowadzać proste wyszukiwanie w czasie rzeczywistym zarówno konkurentów i osób publicznych (np. filtrowane według kanału, języka i daty) oraz otrzymywać codzienne powiadomienia o wzmiankach o marce z ostatnich 24 godzin.

Możesz także skonfigurować bardzo zaawansowane alerty, aby otrzymywać powiadomienia o niedawnym wzroście liczby wzmianek, co ma kluczowe znaczenie dla maksymalnego wykorzystania wzrostu nastrojów czytelników lub zarządzania w przypadku pomyłek PR. Alert standardowy zawiera narzędzie do tworzenia zapytań, które pomaga łączyć słowa kluczowe i operatory bez martwienia się o reguły łączenia. Wybierz filtry monitorowania, aby jeszcze bardziej zawęzić zakres według źródła, kraju i języka. Wykorzystując alert zaawansowany wykorzystasz moc wyszukiwania Boolean i całkowicie dostosujesz swoje monitorowanie używając do 2000 znaków.

Mention monitoruje ponad 1 miliard źródeł w internecie, w tym artykuły prasowe, strony z recenzjami, fora i blogi. Dzięki temu odkryjesz trendy w rozmowach, przefiltrujesz i zanalizujesz dane z Twittera, Facebooka i Instagrama. Dodatkowo z łatwością wprowadzisz szkic komunikatu, zaplanujesz jego publikację oraz wstawisz posty na wielu kanałach.

4. Brandwatch Consumer Intelligence

Brandwatch to wiodące w branży rozwiązanie do zarządzania mediami społecznościowymi. Oferuje wzbogacone sztuczną inteligencją dane z ponad 100 milionów źródeł społecznościowych i internetowych, pomagając organizacjom opartym na danych lepiej zrozumieć, co konsumenci myślą o ich markach, produktach oraz trendach i tematach branżowych. Wnioski wyciągnięte z tych danych mogą pomóc firmom podejmować szybsze, mądrzejsze decyzje, które lepiej łączą ich z konsumentami.

Zalety narzędzia:

  • Dane historyczne z 12 miesięcy danych konsumenckich i 7 lat analizy kanałów konkurencji
  • Porównanie z konkurencją – znajduj popularne treści i zrozum swój udział w głosie (share of voice)
  • Konfigurowalne pulpity nawigacyjne do pomiaru wydajności
  • Współpraca ze zintegrowanym kalendarzem treści i przepływami zatwierdzania, aby zapewnić jakość treści związanych z marką we wszystkich kampaniach i zespołach
  • Zarządzanie swoją społecznością w jednej, łatwej w użyciu i konfigurowalnej skrzynce odbiorczej. Zwiększasz lojalność klientów, jednocześnie wzmacniając współpracę zespołu.
  • Portale społecznościowe Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn, …
  • Integracje – uzyskujesz dostęp do wszystkiego, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces w mediach społecznościowych.

5. Sprout Social

Sprout Social to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania społecznościami, które umożliwia klientom osiąganie lepszych wyników w zakresie ich strategii działania w mediach społecznościowych. Sprout Social to lepsza komunikacja z odbiorcami, usprawnienie procesów publikacji, współpraca w czasie rzeczywistym i przekształcanie danych społecznościowych w przydatne informacje na dużą skalę.

Łatwa w obsłudze platforma Sprout Social jest wystarczająco prosta i intuicyjna, aby rozpocząć pracę w ciągu kilku minut, ale też wystarczająco potężna, aby obsługiwać największe przedsiębiorstwa. Dzięki kompleksowemu rozwiązaniu obejmującemu publikowanie w mediach społecznościowych, zaangażowanie, analizy, recenzje, handel społecznościowy i social listening, Sprout Social to jedno z najlepszych rozwiązań do zarządzania mediami społecznościowymi.

Aplikacja internetowa integruje się z Twitterem, stronami fanów na Facebooku, LinkedIn i innymi sieciami, w których konsumenci wchodzą w interakcje z firmami i markami. Oprócz narzędzi komunikacyjnych Sprout Social oferuje zarządzanie kontaktami, wgląd w konkurencję, generowanie leadów, raportowanie, analitykę i wiele więcej.

Chociaż Sprout jest przede wszystkim narzędziem do zarządzania mediami społecznościowymi dla MŚP i do obsługi codziennego publikowania treści, oferuje również funkcję monitorowania mediów.

Dzięki inteligentnej skrzynce odbiorczej znajdującej się w sercu pulpitu nawigacyjnego, możesz przenosić wiadomości, wzmianki i tagi z głównych kanałów do jednego centralnego koncentratora, zamiast przełączać się między sieciami w celu śledzenia powiadomień. Konfigurując opcje filtrowania i tagowania skrzynki odbiorczej, ułatwiasz ustalanie priorytetów interakcji i oszczędzasz czas, aby skupić się na najcenniejszych możliwościach analizy danych online.

Możesz także śledzić najważniejsze rozmowy, konfigurując wyszukiwanie słów kluczowych, aby wyszukiwać wzmianki o marce i produkcie. Raporty trendów Sprouta dostarczają informacji na temat wydajności Twittera (i innych głównych sieci społecznościowych), pokazując, do czego prowadzą Twoje wysiłki, oraz oferują podział według najpopularniejszych hashtagów, popularnych tematów i znanych osób publicznych.

Najważniejsze funkcje

  • Raport wydajności profilu – dostęp do ogólnego przeglądu wyników we wszystkich połączonych profilach, aby szybko ocenić rozwój na platformach społecznościowych.
  • Raport tagów – dostęp do przeglądu wiadomości przychodzących i wychodzących oznaczonych tagami, aby łatwo analizować liczbę, wzorce wydajności i skuteczność kampanii.
  • Raport wydajności po kampanii – analiza skuteczności w wielu kanałach na poziomie postu, aby zrozumieć, co rezonuje i dlaczego.
  • Raporty konkurencji – wyniki konkurencji w mediach społecznościowych, aby porównywać je z własnymi i identyfikować nowe możliwości w swojej branży.
  • Raporty zespołu i zadania – jak szybko i jak często poszczególni użytkownicy odpowiadają na wiadomości społecznościowe i wykonują przydzielone zadania, aby mierzyć produktywność zespołu i poprawiać obsługę klienta.
  • Płatny raport wyników – oceń reklamy w społecznościach w różnych kanałach i wśród odbiorców, aby zidentyfikować najskuteczniejsze kampanie i zoptymalizować przyszłe wydatki na reklamę.

6. Cision

Cision zapewnia marketerom bardzo potężne narzędzia dotarcia do właściwych odbiorców, osiągania imponujących wyników w mediach tradycyjnych, cyfrowych i społecznościowych oraz do śledzenia swojej marki w jednym zintegrowanym rozwiązaniu. Zautomatyzowana analiza pomaga w łatwym raportowaniu i przekładaniu kampanii na wartościowe informacje. Zobaczysz do ilu osób docierasz, co mówią i co robią z Twoimi treściami, otrzymujesz pełne informacje i wyniki.

Stosowane metryki:

Dane dynamiczne. Porównaj skuteczność w czasie, aby poznać skuteczność swojej kampanii. Monitoruj autorytet domeny, aby zobaczyć, do ilu osób faktycznie docierasz.

Pogląd holistyczny. Dzięki ponad 100 milionom dostępnych źródeł danych nigdy nie przegapisz wzmianki o swojej marce lub interesujących tematach w wiadomościach i serwisach społecznościowych oraz innych kanałach cyfrowych.

Analiza konkurencji. Zobacz, jak sobie radzisz w porównaniu z konkurencją i odkryj możliwości ulepszenia swojej gry.

Raporty interaktywne. Za pomocą jednego kliknięcia przekształć pulpit nawigacyjny Cision w eleganckie raporty przedstawiające najważniejsze dane i wskaźniki KPI, które można szybko pobrać lub udostępnić za pomocą prostego adresu URL.

Dzięki dostępowi do najpełniejszego zbioru globalnych wiadomości online, blogów, kanałów drukowanych i nadawczych, a także miliardów rozmów toczących się w mediach społecznościowych, Cision monitoruje je wszystkie, aby pomóc Ci uzyskać pełny wgląd w reputację Twojej firmy oraz w to, co Twoi docelowi odbiorcy mówią o tobie i z jaką mocą wpływania.

Źródła w Cision:

  • Monitorowanie mediów online śledź wzmianki o swojej marce w czasie rzeczywistym w milionach codziennych wiadomości z całego świata, korzystając z nieograniczonej liczby klipów i wyszukiwań.
  • Monitorowanie transmisji – znajdź globalne wzmianki telewizyjne i radiowe dzięki nieograniczonemu, łatwemu wyszukiwaniu. Edytuj klipy, aby udostępniać je zespołom wewnętrznym i wyróżniaj kluczowe wskaźniki oglądalności i nastrojów.
  • Monitorowanie druku – uzyskaj wgląd w dziesiątki tysięcy drukowanych gazet, czasopism, treści płatnych i nie tylko z lokalnych, krajowych i międzynarodowych relacji.
  • Monitorowanie social media – śledź wzmianki o swojej marce i skuteczność własnego kanału w głównych kanałach społecznościowych i analizuj wyniki na bieżąco.
  • Monitorowanie podcastów – korzystaj z zaawansowanej technologii zamiany mowy na tekst, aby identyfikować wzmianki z ponad 20 000 globalnych podcastów w 16 językach.

Ciekawe narzędzia:

  • Super potężna wyszukiwarka – umożliwia znalezienie wzmianek w milionach punktów e-sprzedaży. Jeśli zostaniesz gdzieś wymieniony, znajdzie Cię.
  • Autorytet domeny – sprawdzisz czy Twoje wzmianki są na górze wyszukiwania czy na stronach poza TOP 10? Domain Authority pokazuje, czy Twoi odbiorcy znajdą coś wartościowego, jeśli będą szukać Twojej marki.
  • Scoring wpływu – szybko zobaczysz, które artykuły mają największe znaczenie dla Twojej marki. Zobacz, jak często i w jakim kontekście Twoja marka jest wymieniana, jaki zasięg ma artykuł i jak odbił się on echem wśród odbiorców.
  • Udział w głosie – zautomatyzowane udostępnianie analizy można przeprowadzić we wszystkich kanałach medialnych, dzięki czemu możesz ocenić konkurencję w zaledwie trzech kliknięciach.

7. Cyfe

Cyfe to wszechstronna internetowa aplikacja do zarządzania biznesem, która pomaga w łatwym monitorowaniu i analizowaniu wszystkich danych biznesowych w jednym, zorganizowanym miejscu. Dzięki Cyfe będziesz mógł łączyć się i pobierać dane z kont reklamowych, e-mailowych, monitorujących, sprzedażowych, finansowych, SEO, mediów społecznościowych, wsparcia i analityki internetowej. Będziesz nawet mógł przenieść wewnętrzne dane swojej firmy do Cyfe za pomocą niestandardowych widżetów, co pozwoli łatwo organizować i przeglądać wszystkie dane biznesowe w jednym miejscu.

Cyfe pomaga podejmować lepsze decyzje biznesowe, łącząc wszystkie dane biznesowe w jednym, dobrze zorganizowanym widoku i oszczędza mnóstwo czasu, eliminując konieczność ręcznego logowania, analizowania i raportowania danych z wielu usług za każdym razem. Oferuje możliwość scentralizowania wniosków i analiz z Twojej aktywności w mediach (a także danych witryny, podróży sprzedażowych, wydatków marketingowych i obsługi klienta) w pulpitach wypełnionych zaawansowanymi widżetami.

Narzędzie pobiera dane w czasie rzeczywistym dotyczące Twojej (lub konkurencji) aktywności w mediach społecznościowych do pulpitu nawigacyjnego, abyś mógł je monitorować na żywo lub wyeksportować w postaci raportu. Aby otrzymywać powiadomienia o gwałtownym wzroście liczby wzmianek lub zaangażowania – na przykład w celu wykorzystania wpływu lub naprawienia błędu – możesz także skonfigurować natychmiastowe powiadomienia e-mail i SMS.

8. Talkwalker

Talkwalker to platforma Consumer Intelligence Acceleration nr 1 dla marek, która zwiększa wpływ na biznes. Uznana przez firmę Forrester za lidera w dziedzinie Consumer Intelligence i Social Listening, platforma łączy wiele wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych ze sztuczną inteligencją obsługiwaną przez technologię Blue Silk™, zapewniając najszerszy wgląd w konsumentów. Talkwalker to zaawansowane narzędzie do monitorowania i analiz skierowane do dużych agencji i globalnych marek, które chcą uzyskać wgląd w nastroje konsumentów, relacje z osobami publicznymi, testy porównawcze konkurencji i zarządzanie reputacją.

Firmy mogą monitorować treści zapisane na nośnikach cyfrowych i offline w 187 językach, a jeśli przejdziesz na pakiet Enterprise, możesz również śledzić obrazy i logotypy. W zależności od pakietu możesz zbierać dane z ponad 150 milionów stron internetowych i ponad 20 kanałów społecznościowych. Pakiet podstawowy oferuje rok danych archiwalnych — co obejmuje 2 lata w przypadku pełnej subskrypcji.

Korzystając z gotowych pulpitów nawigacyjnych możesz monitorować stan marki, poznawać spostrzeżenia odbiorców, analizować kampanie lub tworzyć niestandardowe pulpity nawigacyjne, aby śledzić dostosowane tematy i słowa kluczowe. Pulpit analityczny Talkwalker dzieli aktywność w platformach społecznościowych na podstawowe wskaźniki, tj. wzmianki, nastroje, hashtagi, zaangażowanie.

Zminimalizujesz czas i koszty weryfikacji strategii innowacji, wprowadzając spostrzeżenia konsumentów na wcześniejszym etapie procesu rozwoju. Pokonasz konkurencję, korzystając z pojawiających się trendów konsumenckich i spostrzeżeń na całym świecie dzięki zastrzeżonej technologii uczenia maszynowego AI oraz NLP (przetwarzanie języka naturalnego).

9. Digimind Social

Digimind to wiodące oprogramowanie do monitorowania mediów społecznościowych i analizy konkurencji, przeznaczone dla marek i agencji, które chcą przyspieszyć transformację cyfrową dzięki podejściu opartemu na wglądach. Uznana przez firmy Forrester i Gartner, najlepsza w swojej klasie technologia Digimind przekształca dane społecznościowe i internetowe w przydatne informacje biznesowe, umożliwiając marketerom skuteczne planowanie, realizację i analizę strategii marketingowej.

Digimind to narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych, które najlepiej nadaje się do zrozumienia reputacji marki, a mniej do holistycznego śledzenia mediów społecznościowych. Możesz użyć platformy do wyszukiwania wzmianek o marce i zbierania informacji na temat nastrojów czytelników z głównych sieci, a także milionów publikacji. Specjalizuje się w wydobywaniu spostrzeżeń na temat tego, co inni sądzą o Twojej marce, konkurencji i branży. Digimind posiada bardzo rozbudowane analizy sieci influencerskich.

Ciekawe funkcje narzędzia:

Monitorowanie

  • Nieograniczone media społecznościowe i zasięg sieci
  • Niestandardowe źródła
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Geolokalizacja
  • Automatyczne nastroje
  • Spersonalizowane tagi
  • Ponowne tagowanie
  • Automatyczne tłumaczenie
  • Grupowanie
  • Sortowanie według daty / trafności
  • Zaznaczanie wzmianek podczas czytania

Analizowanie

  • Analiza w czasie rzeczywistym
  • Wykresy interaktywne
  • Analiza wielofiltrowa
  • Analiza porównawcza
  • Automatyczne wykrywanie kraju
  • Automatyczne tłumaczenie
  • Automatyczne nastroje
  • Najlepsi influencerzy
  • Porównanie influencerów według rodzaju mediów
  • Popularne tematy

Zaangażowanie

  • Spersonalizowany pulpit nawigacyjny
  • Bezpośrednie udostępnianie za pośrednictwem mediów społecznościowych i poczty e-mail
  • Natychmiastowa publikacja
  • Zaangażowanie w czasie rzeczywistym
  • Inteligentne powiadomienia e-mail

Raportowanie

  • Raporty dzienne/tygodniowe/miesięczne
  • Raporty gotowe do prezentacji
  • Automatyczne generowanie raportów
  • Niestandardowe szablony
  • Spersonalizowany pulpit nawigacyjny
  • Wiele formatów: pdf, ppt, xls, jpg
  • Błyskawiczny eksport

Mierzenie zwrotu z inwestycji

  • Pomiar zasięgu
  • Statystyki społeczne

Wyszukiwanie danych

  • Zarządzanie reputacją w Internecie
  • Najpopularniejsze koncepcje wyszukiwania
  • Najlepsze wyniki wyszukiwania
  • Najlepsze domeny

10. AlphaSense

AlphaSense jest wiodącą na świecie platformą analizy rynku i wyszukiwania. To platforma analizy rynku używana przez wiodące światowe firmy i instytucje finansowe, aby pomóc profesjonalistom w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych z pewnością i dużą szybkością. Od 2011 roku ich technologia oparta jest na sztucznej inteligencji i zapewnia wgląd w obszerny zbiór treści publicznych i prywatnych – w tym badania brokerów, rozmowy z ekspertami, dane firm prywatnych, dokumenty SEC, transkrypty zarobków, treści regulacyjne, wiadomości i czasopisma branżowe

AlphaSense to inne spojrzenie na monitoring. To informowanie o trendach rynkowych, konkurentach i zmianach makroekonomicznych. Narzędzia do monitorowania i szeroki zakres treści ułatwiają śledzenie firm i tematów, które obserwujesz, dzięki czemu możesz mieć pewność, że uchwycisz każdy punkt danych. Zobaczysz pojedyncze spojrzenie na branżę, firmy i tematy, które obserwujesz, dzięki w pełni konfigurowalnemu pulpitowi nawigacyjnemu, dostosowanemu do Twojego procesu badawczego.

AlphaSense to monitoring najważniejszych tematów, firm i aktualizacje rynkowe za pomocą konfigurowalnych alertów e-mail: cotygodniowych, codziennych lub w czasie rzeczywistym. Dzięki polecanym publikacjom, które co tydzień wyświetlają spersonalizowaną listę najbardziej odpowiednich dla Ciebie dokumentów na podstawie obserwowanych firm, branż i tematów.

Źródła danych:

Zgłoszenia regulacyjne i inne ujawnienia od ponad 68 000 firm na całym świecie

  • SEC i zgłoszenia globalne
  • Transkrypcje rozmów o zarobkach i konferencji inwestorskich
  • Relacje inwestorskie
  • Komunikaty prasowe

Raporty od ponad 1500 dostawców usług badawczych

  • Globalni brokerzy 
  • Firmy regionalne i butikowe
  • Badania w czasie rzeczywistym i rynku wtórnego poprzez istniejące uprawnienia dla firm finansowych
  • Wall Street Insights®: wiodący i ekskluzywny zbiór badań giełdowych dla zespołów korporacyjnych
  • Ratingi kredytowe, badania i analiza ryzyka

Ponad 25 000 zastrzeżonych transkrypcji ze Stream, wiodącej biblioteki wywiadów z ekspertami

  • Ekskluzywni, wiarygodni eksperci
  • Wywiady prowadzone przez inwestorów
  • Informacje na żądanie
  • Zgodność na światowym poziomie

Najlepsze gazety, czasopisma branżowe i inne media:

  • Wiadomości biznesowe i rynkowe
  • Wiadomości regionalne i lokalne
  • Publikacje dotyczące opieki zdrowotnej
  • Technologia i Telekomunikacja
  • Finanse i nieruchomości
  • Przemysł i materiały
  • Produkty konsumenckie
  • Przestrzeń kosmiczna i obrona
  • Motoryzacja i transport
  • Energia i usługi komunalne

Aktualizacje przepisów od wiodących światowych organizacji zajmujących się zdrowiem i energią

  • Clinicaltrials.gov
  • Rejestr badań klinicznych UE
  • FDA
  • CDC
  • EMA (Europejska Agencja Leków)
  • Bank Rezerw Federalnych
  • Europejski Urząd Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA)
  • Federalna Administracja Lotnictwa (FAA)
  • Departament Obrony USA (DOD)
  • Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego UE (EASA)

Jakościowe i ilościowe spostrzeżenia dla 1,4 miliona prywatnych firm

  • Solidne łamigłówki firmowe dla ponad miliona prywatnych firm na całym świecie
  • Dane wycen dla ponad 200 000 prywatnych firm
  • Tysiące transkrypcji wywiadów z ekspertami dotyczących prywatnych firm

Przesyłaj i wyszukuj własne treści, w tym źródła danych innych firm

  • Badania wewnętrzne
  • Notatki ze spotkań i konferencji
  • Raporty od dostawców informacji branżowych i rynkowych
  • Biuletyny, strony internetowe lub kanały RSS

11. Muck Rack

Oprogramowanie dla Public Relations firmy Muck Rack, które obejmuje bazę danych mediów, monitorowanie mediów i analitykę PR, umożliwia organizacjom budowanie zaufania, opowiadanie historii i demonstrowanie wyjątkowej wartości pozyskanych mediów. Jej platforma Public Relations Management (PRM) zarządza setkami milionów punktów danych, aby pomóc zespołom PR w skuteczniejszym wyszukiwaniu dziennikarzy, generowaniu relacji, monitorowaniu wiadomości i udowadnianiu wartości swojej pracy. Dziennikarze korzystają z narzędzi Muck Rack, aby prezentować swoje portfolio, analizować wiadomości na dowolny temat i mierzyć wpływ swoich historii. 

Muck Rack umożliwia monitoring ze swojej skrzynki odbiorczej. Śledź tematy, marki, produkty, konkurencję, branże, hashtagi i nie tylko. Jednym kliknięciem możesz utworzyć alert dla dowolnego wyszukiwanego hasła i otrzymywać powiadomienia e-mailem, gdy pojawi się dopasowanie do nowego artykułu lub tweeta dziennikarza. Skorzystaj z alertów, aby śledzić relacje z najnowszego wydawnictwa lub wydarzenia albo znaleźć odpowiedni czas na skontaktowanie się z reporterami z zapisanych list multimediów. 

Zbieranie danych, raportowanie wyników i mierzenie wpływu są niezbędne do udowodnienia biznesowej wartości Twoich wysiłków.  Dzięki Muck Rack będziesz mógł poświęcić więcej czasu na budowanie znaczących relacji zamiast tworzenia ręcznych wykresów i arkuszy kalkulacyjnych. Szybko stworzysz i udostępnisz raporty zasięgu, dowiesz się, kto udostępnił Twoje historie, i odkryjesz cenne dane, które będą stanowić podstawę przyszłych strategii i kampanii PR.

Automatycznie skompilujesz i uporządkujesz nowe hity prasowe oraz wyśledzisz kluczowe wskaźniki, w tym udziały w mediach społecznościowych, unikalnych miesięcznych odwiedzających i łączną liczbę odsłon, aby określić ilościowo swoje kampanie. 

Krajobraz medialny zmienia się codziennie dzięki nowym treściom tworzonym przez dziennikarzy współpracujących z nowymi wydawcami nad nowymi mediami. Muck Rack wykorzystuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji i technologii uczenia maszynowego do pozyskiwania i udostępniania istotnych informacji z internetu, mediów społecznościowych, telewizji i radia.

Dzięki płynnie zintegrowanemu monitorowaniu i raportowaniu, Muck Rack automatycznie powiadamia Cię i zbiera informacje prasowe na ważne dla Ciebie tematy, zanim przekształci je w pięknie zaprojektowane raporty. Zobaczysz, ile razy każdy artykuł został udostępniony przez dziennikarzy i ogólnie w mediach społecznościowych, a także liczbę unikalnych odwiedzających publikację miesięcznie i wydźwięk artykułów.

12. Agorapulse

Agorapulse obsługuje obecnie Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, TikTok i YouTube. Dzięki skrzynce odbiorczej Agorapulse, narzędziom do publikowania, raportowania, monitorowania i współpracy zespołowej zachowasz porządek, oszczędzisz czas i łatwo zarządzisz swoimi mediami społecznościowymi. 

Oto sześć funkcji, które klienci najbardziej cenią w Agorapulse:

  1. Ujednolicona skrzynka odbiorcza w mediach społecznościowych umożliwia łatwe zarządzanie wszystkimi przychodzącymi wiadomościami, komentarzami i recenzjami w mediach społecznościowych w jednym miejscu.
  2. Intuicyjne publikowanie umożliwia planowanie, współpracę i planowanie treści dla wszystkich kanałów społecznościowych.
  3. Wnikliwe analizy dostarczane w pięknych i praktycznych raportach PDF i CSV, które pokazują co działa, a co nie.
  4. Słuchanie społecznościowe umożliwia odkrywanie trendów i spostrzeżeń na temat Twojej marki — i konkurencji.
  5. Program Agency Love i wspólne zewnętrzne kalendarze, aby praca agencyjna była jeszcze bardziej wydajna i opłacalna.
  6. Wsparcie konsultantów w rekordowo szybkim czasie.

Agorapulse to narzędzie 2 w 1: platforma do zarządzania uzupełniona o funkcjonalność monitorowania mediów społecznościowych.

Otrzymujesz łatwą w użyciu skrzynkę odbiorczą do monitorowania, która łączy wszystkie komentarze, wzmianki i rozmowy Twojej marki w jednym kanale, aby ułatwić odpowiadanie. Dostępny jest również kompleksowy pulpit nawigacyjny dotyczący zasięgu influencerów i zintegrowany CRM.

Oprócz niezawodnych funkcji publikowania i planowania, możesz mierzyć i poprawiać ROI swojej strategii treści dzięki gotowym, łatwym do wyeksportowania raportom.

13. Synthesio

Synthesio to firma technologiczna należąca do Ipsos. Synthesio zapewnia markom i agencjom na całym świecie narzędzia do słuchania w mediach społecznościowych i informacje o odbiorcach, aby mierzyć wpływ rozmów w mediach społecznościowych i mainstreamowych. Synthesio Social Media Intelligence Suite zapewnia praktyczne spostrzeżenia – zarówno jakościowe, jak i ilościowe – z najobszerniejszego zbioru danych na rynku. Przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać pulpity nawigacyjne Synthesio, gotowe przypadki użycia, konfigurowalne raporty i wyświetlacze centrum dowodzenia w mediach społecznościowych w połączeniu z usługami wywiadu społecznego Ipsos do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych. 

Synthesio jest silnym graczem dla korporacyjnych lub globalnych marek w poszukiwaniu narzędzia do raportowania. Dzięki wielu interaktywnym pulpitom nawigacyjnym możesz używać Synthesio do monitorowania odbiorców, zaawansowanego raportowania danych i wydobywania kluczowych informacji biznesowych.

Po samodzielnym skonfigurowaniu interfejsu lub skorzystaniu z szablonu główny pulpit monitorowania mediów społecznościowych jest zbudowany wokół kanału słuchania i ekranu analizy, z dostępnymi filtrami do dzielenia danych według okresu, regionu i (do) 20 języków.

Synthesio obejmuje pełną gamę źródeł mediów wraz z wiadomościami, blogami i forami, dla których możesz tworzyć zapytania wyszukiwania w oparciu o słowa kluczowe typu Boolean, nazwę marki lub skoncentrowane wokół określonych platform.

Synthesio przedstawia kluczowe wskaźniki, które pomogą Ci udowodnić swoje wygrane, w tym duży nacisk na wskaźniki KPI. Dzięki sekcji poświęconej wyłącznie zwrotowi z inwestycji możesz pokazać, w jaki sposób Twój udział w głosach, zasięgu lub zyskach na nastrojach klientów uzasadnia Twoje działania marketingowe.

Dzięki Synthesio nadążysz za trwałymi zmianami w rozmowach konsumenckich dotyczących Twojej marki. Nie przegapisz tego, co Twoi konsumenci mówią, robią i myślą – typy danych Synthesio obejmują dane społeczno-deklaracyjne, cyfrowe dane behawioralne i ankiety cyfrowe. Czystsze dane oznaczają lepsze podejmowanie decyzji, a pierwsza w swoim rodzaju redukcja szumów automatycznie usuwa nieistotne wzmianki z zestawu danych, kierując Cię do autentycznych wypowiedzi konsumentów. Podejmujesz decyzje, którym możesz zaufać. Unikalny model sourcingu oferuje skalowalny sposób na wyjście poza posiadane kanały i uchwycenie większej części organicznej konwersacji.

Innowacja od Synthesio & Ipsos to wykrywanie trendów oparte na sztucznej inteligencji, które łączy szybkość słuchania społecznościowego z rygorem badań rynkowych. W przeciwieństwie do innych, Signals wykracza poza skoki danych, ostrzegając o statystycznie istotnych zmianach w rozmowie, współwystępowaniu wzmianek w tematach, codziennych wzorcach publikowania, obrazach zyskujących popularność i nie tylko.

Dzięki Synthesio wykorzystasz możliwości rynkowe – zidentyfikuj wolne miejsca, zanim zrobią to Twoi konkurenci. Dotrzymasz kroku swoim konsumentom – automatyczne statystyki powiadomią Cię o pojawiających się tematach rozmów w Twojej bazie klientów. Dzięki temu stworzysz autentyczne kampanie, które rezonują z odbiorcami, odkryjesz i ocenisz treści generowane przez użytkowników, które zwiększają zaangażowanie.

14. Signal AI

Signal AI to firma zajmująca się wywiadem zewnętrznym, pomaga firmom zrozumieć świat. Wykorzystując platformę Signal AI External Intelligence do wspomagania decyzji, organizacje mogą wykrywać krytyczne sygnały w szumie medialnym, co pozwala im wyprzedzać ryzyko i szanse oraz podejmować pewne decyzje. Platforma przetwarza ogromne ilości informacji z treści na całym świecie i zapewnia aktualny wgląd w trendy, wzorce i inne niewiadome, aby wspomagać krytyczne decyzje biznesowe. 

Signal AI obsługuje ponad 40% firm z listy Fortune 500 i buduje innowacyjną, inkluzywną i trwałą firmę, aby zmienić sposób podejmowania decyzji przez organizacje. Sztuczna inteligencja przetwarza i porządkuje ogromne ilości wymiernych danych dotyczących reputacji w zakresie: 

  • monitorowania mediów
  • monitorowania ryzyka
  • informacji rynkowych
  • analizy konkurencji
  • zarządzania kryzysowego
  • pomiaru influencerów

Źródła globalnego monitoring mediów Signal AI:

Tradycyjny druk – sieć tysięcy partnerów, którzy dostarczają światowe media drukowane bezpośrednio na platformę Signal ® przed publikacją lub bezpośrednio po niej.

Online – od globalnych i lokalnych źródeł po blogi i czasopisma online — miliony artykułów na całym świecie w czasie rzeczywistym.

Radio i TV – w pełni zintegrowany, kompleksowy zasięg zarówno krajowych, jak i lokalnych mediów telewizyjnych i radiowych, dostępny natychmiast po transmisjach na żywo.

Podcasty – regularny dostęp i analizy z prawie 20 000 stacji na całym świecie, dostarczane w ciągu kilku godzin od wyemitowania na platformie Signal ®. AIQ przetwarza i dostarcza bardzo trafnych spostrzeżeń, umożliwiając dzielenie się nimi w całej organizacji i uzupełniając inteligencję używaną do identyfikowania trendów i możliwości.

Regulacje i prawodawstwo – treści z prawie 1700 światowych instytucji rządowych, regulacyjnych i sądowych, które można przeanalizować do poziomu stanowego/regionalnego, aby zrozumieć, w jaki sposób zmiany legislacyjne wpłyną na Twoją marką.

Druk konsumencki – dostęp do ponad 1250 kolorowych magazynów premium, kolekcja zawiera najlepiej sprzedające się międzynarodowe tytuły z ponad 35 krajów.

Przetłumaczone treści międzynarodowe — dostęp do tysięcy najlepszych na świecie publikacji w języku innym niż angielski, automatycznie tłumaczonych na język angielski i wzbogaconych o metadane AI.

Platforma Signal® oferuje przyjazny dla użytkownika interfejs monitorowania i wyszukiwania, który eliminuje potrzebę długich ciągów wyszukiwania. Platforma umożliwia szybkie konfigurowanie i modyfikowanie wyszukiwań w celu uzyskania dedykowanego przeglądu w czasie rzeczywistym z ilości danych, które w przeciwnym razie byłyby przytłaczające. Obsługiwana przez AIQ, obszerna taksonomia słów kluczowych i tematów opartych na sztucznej inteligencji pozwala w prosty sposób konfigurować i zapisywać wyszukiwania wszystkiego, co chcesz monitorować w treściach drukowanych, internetowych, telewizyjnych i regulacyjnych na całym świecie.

15. Critical Mention

Critical Mention to szybka, niezawodna, kompleksowa platforma PR i pozyskanych mediów, obejmująca globalne monitorowanie mediów, bazę danych kontaktów z mediami i solidne analizy. Wyniki wyszukiwania można łatwo analizować, przekształcać w przydatne dane i udostępniać za pomocą wszechstronnego pakietu Earned Media Suite. Wsparcie klienta 24/7/365 macie wliczone w każdą subskrypcję. Wykorzystasz monitorowanie w czasie rzeczywistym w milionach internetowych źródeł wiadomości, licencjonowanych drukach, podcastach i platformach mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram, Facebook i YouTube.

Źródła danych w Critical Mention:

  • ponad 2500 stacji telewizyjnych i radiowych na całym świecie. Treści nadawane w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Klipy ze wszystkich wyznaczonych obszarów rynku (DMA) firmy Nielsen w USA. Dostęp do międzynarodowych publikacji w Europie i na Bliskim Wschodzie
  • monitorowanie w czasie rzeczywistym w milionach internetowych źródeł wiadomości, licencjonowanych drukach, podcastach i platformach mediów społecznościowych, takich jak Twitter, Instagram, Facebook i YouTube. Niestandardowe raporty dotyczące relacji w mediach społecznościowych z dogłębną analizą, w tym: wartości odbiorców, udział w głosie, wzmianki w określonych sieciach społecznościowych, wzmianki w czasie
  • miliony źródeł w czasie rzeczywistym, natychmiastowe powiadomienia o relacjach Twojej marki w gazetach i czasopismach internetowych, na blogach i forach. Monitoring wiadomości w ponad 90 językach, w tym hiszpańskim, chińskim, francuskim, niemieckim, portugalskim i rosyjskim.
  • publikacje za paywallami. Dzięki ofercie licencjonowanych treści Critical Mention możesz uzyskać dostęp do płatnych treści z najbardziej znanych publikacji na świecie, a wszystko to z poziomu platformy.
  • historie z najpoczytniejszych czasopism na świecie. Licencjonowane wiadomości, międzynarodowe źródła i publikacje biznesowe w różnych językach. Czasopisma i transkrypcje programów z głównych światowych sieci informacyjnych. Setki źródeł firmowych i branżowych.
  • Popularne publikacje branżowe. Dzięki licencjonowanym treściom uzyskasz nieograniczony dostęp do tysięcy popularnych publikacji branżowych i czasopism z różnych branż, takich jak finanse, prawo, media, medycyna, biznes, technologia i nie tylko.
  • Tysiące popularnych podcastów z dowolnej branży w tym wiadomości, polityka, biznes, rozrywka, opieka zdrowotnej i wiele więcej. Dostęp do klipów w dowolnym momencie dzięki nieograniczonemu przechowywaniu w chmurze Critical Mention. Powiadomienia w czasie rzeczywistym o wzmiankach w podcastach w ciągu kilku minut od publikacji. Wyszukiwanie słowa kluczowego w dowolnym odcinku dzięki najlepszej w swojej klasie funkcji zamiany mowy na tekst. A jeśli potrzebujesz dodać konkretny podcast skorzystaj z funkcji „poproś o podcast” bezpośrednio z poziomu platformy Critical Mention.

Ciekawe funkcjonalności Critical Mention:

  • tworzenie i udostępnianie konfigurowalnych pulpitów nawigacyjnych i raportów
  • wskaźniki, takie jak wartość reklamy, podział geograficzny i wartość odbiorców
  • porównanie marki z konkurencją za pomocą wskaźników udziału głosu
  • mapy gęstości i chmury słów. 
  • raporty z niestandardowymi szablonami i wykresami
  • raporty rok do roku
  • rozbudowane możliwościami wyszukiwania w archiwach
  • integracja z Google Analytics, aby przeglądać w raportach metryki witryny wraz ze zdobytymi wzmiankami w mediach
  • analizy nastrojów
  • alerty w czasie rzeczywistym
  • interfejs API, aby uzyskać dostęp do treści, metadanych, archiwów historycznych i wykrywania trendów w big data.

16. Onclusive

Onclusive to globalny partner zapewniający sukces zespołom ds. PR i komunikacji. Pomaga monitorować, mierzyć i zarządzać działaniami komunikacyjnymi, dostarczając technologię, spostrzeżenia i wiedzę, które nadają sens podzielonemu, szybko zmieniającemu się światowi mediów. Monitoring mediów Onclusive umożliwia efektywne śledzenie i zarządzanie wzmiankami w mediach, reakcjami i działaniami konkurencji – we wszystkich kanałach medialnych. Zasięg obejmuje cały świat, dostępny w 104 językach i na ponad 130 rynkach.

Onclusive to jedno miejsce, w którym możesz uzyskać dostęp do informacji o swojej marce. Będą to artykuły z wiadomościami, posty na blogach, podcasty, strony z recenzjami i najważniejsze platformy mediów społecznościowych, w tym Twitter, Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, LinkedIn, Reddit i inne fora. Każdego dnia monitoruje ponad 6 milionów artykułów w prasie głównego nurtu, wzmiankach online, kanałach mediów społecznościowych, telewizji, radiu, wiadomościach i mediach międzynarodowych.

Rozwiązanie to łączy w sobie najpotężniejsze rozwiązania do analityki i monitoringu PR na świecie. Obsługują ponad 9000 klientów – dużych i małych – posiadają rozwiązania do monitorowania mediów, które zaspokoją wszystkie potrzeby, dzięki czemu możesz być na szczycie konkurencji, maksymalnie wykorzystywać trendy i poprawiać sukces biznesowy na każdym kroku.

Globalny robot indeksujący informacje znajduje się w sercu oprogramowania do analizy PR i wykorzystuje przetwarzanie języka naturalnego (NLP), sztuczną inteligencję i analizę nastrojów w mediach, aby przechwytywać miliony fragmentów posiadanych i pozyskanych relacji w mediach oraz treści z wiadomości w każdym miesiącu za pośrednictwem mediów w czasie rzeczywistym monitoringu. Robot porządkuje, ocenia i wzbogaca każdy fragment treści, korzystając z dziesiątek wymiarów za pomocą algorytmów uczenia maszynowego (ML), udostępniając informacje do analizy PR na poziomie zbiorczym i artykułów. 

17. Factiva

Dzięki Factiva monitorujesz media i śledzisz zasięgi marki — nawet w językach, których nie znasz (200 państw i 32 języki). Dzięki globalnej bazie danych obejmującej ponad 33 000 źródeł oraz konfigurowalnym funkcjom ostrzegania i wizualizacji, rozwiązania firmy Dow Jones do monitorowania i analizy mediów pozwalają być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i pomagają generować spostrzeżenia, które kształtują skuteczne strategie komunikacji. Elastyczna wysyłka publikacji za pośrednictwem biuletynów, alertów i aplikacji mobilnej Factiva zapewnia członkom zespołu ds. komunikacji dostęp do aktualnych informacji, gdziekolwiek się znajdują.

Korzyści płynące z tego narzędzia:

  • Monitoring zasięgu marki dzięki globalnej bazie danych wiadomości. Monitoruj pojawiające się problemy i identyfikuj punkty zaangażowania z najbardziej wpływowych globalnych źródeł wiadomości, filtrowanych za pomocą niezawodnych narzędzi wyszukiwania.
  • Alerty – kompiluj i udostępniaj ważne informacje o firmie za pomocą narzędzia do tworzenia biuletynów — lub otrzymuj niestandardowe, nadające się do udostępniania raporty przygotowane zgodnie z Twoimi specyfikacjami.
  • Wykresy i analizy. Oceniaj i prezentuj zasięg marki za pomocą łatwych do zrozumienia analiz mediów i wizualizacji danych dotyczących wiadomości.
  • Zaawansowane wyszukiwanie. Odkryj szczegółowe informacje dzięki solidnemu narzędziu do tworzenia filtrów wyszukiwania oraz kodowaniu i metadanym, aby ulepszyć filtrowanie i szybko modyfikować alerty.
  • Aplikacja mobilna. Bądź na bieżąco z problemami związanymi z marką i wydarzeniami z dowolnego miejsca dzięki aplikacji.
  • Archiwum. Monitoruj i wydobywaj nastroje z archiwum treści obejmującego dekady, a jednocześnie stale strumieniowo przesyłaj wiadomości do swoich własnych narzędzi do monitorowania.

18. Awario

Awario to narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych i sieci, które pomoże Ci śledzić wzmianki o marce, monitorować konkurencję, znajdować możliwości sprzedaży i influencerów oraz angażować odbiorców online. Odkryjesz każdą wzmiankę o marce z całej sieci i mediów społecznościowych. Codziennie indeksują ponad 13 miliardów stron internetowych. Awario pomoże w zwiększeniu zaangażowania w markę poprzez szybkie reagowanie na toczące się rozmowy, przebijanie się przez szum społeczny w celu uzyskania kluczowych informacji o odbiorcach oraz ulepszanie kampanii marketingowych dzięki szczegółowym analizom konsumenckim. Co więcej, możesz polegać na funkcji wyszukiwania, aby znaleźć nawet najbardziej niszowe konwersacje.

Używając nazwy marki jako słowa kluczowego, znajdziesz interesujące dyskusje w sieciach społecznościowych i dołączysz do nich w czasie rzeczywistym. Rozpowszechnisz informacje o swoim produkcie, usłudze lub treści w mediach społecznościowych i Internecie, aby dotrzeć do nowych odbiorców i uruchomić marketing szeptany. Sprawdzisz sentyment i udział wzmianek, aby mieć pewność, że reputacja Twojej marki rośnie. Wyszukasz tylko wartościowe wzmianki (media społecznościowe są pełne nieocenionych informacji rynkowych i informacji konsumenckich, ale są też przepełnione tzw. szumem) o klientach w sieciach społecznościowych, aby lepiej zrozumieć swoich odbiorców (ich wiek, lokalizację, język) i udoskonalić swoją strategię marketingową.

Wypróbuj też monitorowanie marek konkurencyjnych. Śledź i analizuj różne wzmianki o klientach, sprawdzaj sentyment i zasięg wzmianek, twórz niestandardowe raporty na platformie.

Dzięki Awario dotrzesz także do wartościowych influencerów – zidentyfikujesz osoby mające największy wpływ na branżę. Połączysz się z nimi, aby rozwijać wpływowe relacje i rozpocząć współpracę biznesową. 

Zaoszczędzisz na agencji PR dzięki funkcjom do raportowania PR. Wykorzystasz monitoring mediów, aby dotrzeć bezpośrednio do popularnych dziennikarzy i przeprowadzić kampanię promującą Twoją firmę.

19. Agility PR Solutions

Dzięki Agility możesz monitorować relacje w różnych mediach: w Internecie, druku, transmisji, podcastach i social media za pomocą łatwego w obsłudze narzędzia. Wzmocnisz i zmierzysz swoje działania PR za pomocą opartej na chmurze, łatwej w użyciu bazie danych mediów, narzędzi i usług do monitorowania i pomiaru. 

Dostępna jest tam baza danych mediów – wybierzesz dziennikarzy prasowych lub telewizyjnych, osoby mające wpływ na media społecznościowe, blogerów i analityków z ogromnej, globalnej bazy danych zawierającej ponad 1 000 000 kontaktów. Uzyskasz szczegółowe informacje kontaktowe i połączysz się ze swoimi idealnymi influencerami, wysyłając spersonalizowane wiadomości lub komunikaty bezpośrednio z platformy. 

Intuicyjna platforma analizuje również, kto otwierał e-maile i klikał linki, dzięki czemu śledzenie jest bardzo proste. 

Łatwe w konfiguracji i obsłudze rozwiązanie do monitorowania umożliwia generowanie i udostępnianie gotowych raportów dotyczących zasięgu, udziału głosu i rodzajów mediów wszystkim zainteresowanym stronom. 

Monitorujesz tematy w dowolnym miejscu dzięki szerokiemu zakresowi treści w internecie, druku, transmisji, podcastach i mediach społecznościowych. Będziesz na bieżąco z zasięgami i wszystkimi istotnymi źródłami treści za pomocą łatwego w użyciu, samoobsługowego narzędzia do monitorowania.

Błyskawicznie stworzysz raporty bazując na pięknych szablonach wykresów, korzystając z danych w czasie rzeczywistym. Szybko pobierzesz indywidualne wykresy do wykorzystania w prezentacjach i udostępniaj je w celu regularnych aktualizacji dla interesariuszy.

Udostępnisz publikacje i poinformujesz interesariuszy, wysyłając najważniejsze wycinki prasowe z ważnych relacji w ręcznie wybieranych lub automatycznych briefingach dla mediów.

Funkcja automatycznych alertów e-mail pozwala być na bieżąco i otrzymywać jako pierwszy powiadomienia o potencjalnym kryzysie a także informacji  dotyczących wszystkiego, co jest dla Ciebie ważne — niezależnie od tego, czy jest to Twoja marka, rzecznicy, branża, czy zupełnie inne tematy.

Wykorzystaj media społecznościowe odkrywając kluczowe informacje biznesowe dzięki wizualizacji danych, pulpitom nawigacyjnym i raportom. Z łatwością zrozumiesz zobrazowane trendy, zaangażowanie i nastroje. Co najważniejsze dostarczysz te informacje za pomocą gotowych szablonów raportów dla kadry kierowniczej.

Znajdziesz to, czego potrzebujesz, dzięki wyszukiwaniu opartemu na sztucznej inteligencji. Intuicyjne i zaawansowane funkcje wyszukiwania sprawiają, że znalezienie tego, czego szukasz, jest dziecinnie proste — bez względu na to, jak skomplikowane jest wyszukiwanie. Wykorzystaj moc sztucznej inteligencji, aby znaleźć powiązane rozmowy lub dostroić słuchanie, aby pozbyć się szumu i zwrócić tylko te wyniki, które mają najważniejsze znaczenie.

20. Keyhole

Keyhole pomaga marketerom mierzyć, ulepszać i raportować wpływ, jaki wywierają na media społecznościowe. Produkty Keyhole do nasłuchiwania w mediach społecznościowych, śledzenia wpływów i analizy mediów społecznościowych pomagają marketerom ulepszać ich strategie w social media i udowadniać swoim współpracownikom i klientom ich wpływ na biznes. Keyhole to narzędzie do monitorowania i raportowania w mediach społecznościowych, najlepsze do śledzenia wpływu kampanii, zarządzania partnerstwami influencerów i śledzenia rozmów.

Łatwy w użyciu pulpit nawigacyjny Keyhole umożliwia natychmiastowe tworzenie i udostępnianie raportów, oszczędzając setki godzin rocznie. Skorzystaj z dedykowanych wskaźników influencerów Keyhole, aby przeanalizować rzeczników mówiących o Twoich hashtagach. Możesz filtrować influencerów na podstawie lokalizacji geograficznej i słów kluczowych w ich biografiach. Dotrzyj do wpływowych osób, aby zwiększyć zaangażowanie i zwiększyć zwrot z inwestycji w marketing. Możesz także sortować influencerów na podstawie generowanej przez nich ekspozycji i poziomu zaangażowania.

Pulpit analityczny zawiera wygodną chmurę słów, która pokazuje hashtagi często używane z głównym hashtagiem. Możesz łatwo użyć tego narzędzia, aby zidentyfikować najpopularniejsze hashtagi związane z Twoją kampanią i znaleźć obszary możliwości.

Przyjazne dla użytkownika pulpity nawigacyjne są wyposażone w krzywą uczenia się, dzięki czemu można szybko zacząć mierzyć nastroje klientów, oceniać możliwości wśród odbiorców i porównywać się z konkurencją. Platforma oferuje również wyszukiwanie w czasie rzeczywistym w społecznościach związanych z influencerami, hashtagami i stosowanymi słowami kluczowymi.

Najważniejszym elementem platformy jest funkcja wizualizacji, która umożliwia przekształcanie aktywności w mapy ciepła, wykresy i chmury słów, które można wyświetlać w niezmienionej postaci lub eksportować do własnych prezentacji firmowych.

Keyhole łączy się z oficjalnymi interfejsami API największych platform mediów społecznościowych i automatycznie aktualizuje Twoje dane – nie jest wymagane ręczne wprowadzanie danych.

Wykorzystasz wskaźniki mediów społecznościowych, aby zidentyfikować mocne i słabe strony konkurencji (tj. Twoje możliwości) oraz to, jak możesz je wykorzystać, aby ich wyprzedzić.

Zbieraj dane o swoich kampaniach influencerów i pożegnaj się z arkuszami kalkulacyjnymi i zrzutami ekranów. Tak marnujesz tylko czas na ręczne wyszukiwanie i mierzenie postów influencerów. Pozwól influencerom uwierzytelniać swoje profile na Keyhole i uzyskaj natychmiastowy dostęp do wszystkich istotnych danych w czasie rzeczywistym.

Uprość monitorowanie marki i uzyskaj dostęp do wszystkich bezpośrednich i pośrednich wzmianek o swojej marce, słów kluczowych związanych z marką i hashtagów marki w mediach społecznościowych, artykułach informacyjnych, blogach i forach bezpośrednio ze swojego konta.

Skorzystaj z opartego na uczeniu maszynowym monitorowania marki, aby natychmiast dowiedzieć się za pomocą konfigurowalnych alertów, czy:

  • Twoja marka nagle zyskuje wykładniczą popularność
  • pojawiają się skargi od niezadowolonych użytkowników marki i klientów
  • jakie posty o Twojej marce, które zyskują na popularności lub zaczynają rozprzestrzeniać się wirusowo
  • influencerzy rozmawiają o Twojej marce

21. Mentionlytics

Mentionlytics to wszechstronna, inteligentna platforma monitorowania mediów społecznościowych. Umożliwia śledzenie wzmianek o Twojej marce, produkcie lub konkurencji w całej sieci (witryny z newsami, fora, blogi i pozostałe) oraz w wielu kanałach mediów społecznościowych, takich jak TikTok, Twitter, Instagram, Facebook, Reddit, recenzje Google, YouTube, Linkedin itp. 

Posiada funkcje wspomagane przez sztuczną inteligencję i zapewnia użytkownikom unikalne i wnikliwe dane za pośrednictwem niezwykle łatwego w użyciu i prostego pulpitu nawigacyjnego. 

Główne zalety narzędzia:

  • Wyszukiwarka najlepszych influencerów. Dowiedz się, kim są najważniejsze osoby, które mówią o Twojej marce, konkurencji lub rynku docelowym. Możesz skontaktować się z nimi, aby poinformować ich o swoich produktach i nawiązać nowe relacje. Znajdź także osoby, które kochają Twoją markę i porozmawiaj o niej. Nie trać okazji, aby im podziękować i jeszcze bardziej zacieśnić więzi.
  • Integracja z Google Data Studio. Użyj źródła Mentionlytics w Data Studio, aby przenieść dane społecznościowe do Google Data Studio.
  • Powiadomienia e-mail. Skonfiguruj powiadomienia, aby otrzymywać nowe wzmianki na swój e-mail lub skrzynkę odbiorczą współpracowników
  • Analiza nastrojów. Mentionlytics automatycznie klasyfikuje każdą nową wzmiankę jako pozytywną, negatywną lub neutralną
  • Integracja z Hootsuite. Możesz wykorzystać moc monitorowania mediów społecznościowych i połączyć to z niesamowitymi możliwościami publikowania/planowania w aplikacji Hootsuite.
  • Konfigurowalne raporty. Funkcja raportowania ze spersonalizowanymi widżetami do tworzenia pięknych i dostosowanych raportów monitorowania z jasnymi i praktycznymi insightami.
  • Zarządzanie obecnością swojej marki w internecie za pomocą jednego narzędzia. Uzyskaj dostęp do wszystkich swoich kont w mediach społecznościowych z jednego miejsca. Możesz udostępniać swoje treści na profilach na Twitterze, stronach na Facebooku lub profilach na LinkedIn.
  • Social Intelligence Advidor (SIA) – doradca ds. inteligencji społecznej zapewni Ci inteligentniejsze spostrzeżenia i spersonalizowane porady, które pomogą Ci poprawić Twoją obecność w sieci i społecznościach Inteligentne algorytmy analizują Twoje wzmianki, aby odkryć dla Ciebie wiedzę kryjącą się za tą ogromną ilością danych, a SIA przedstawia odkrytą wiedzę w bardzo prosty i klarowny sposób.

22. Notified PR Platform

Notified PR Platform to słuchanie mediów społecznościowych i monitorowanie mediów, baza kontaktów z mediami, dystrybucja komunikatów prasowych, publikowanie newsroomów i pomiar PR. Zintegrowane, przyjazne dla użytkownika narzędzia w jednym miejscu bez potrzeby łączenia się z dziesiątkami systemów. Platforma Notified PR to oprogramowanie PR, które jest zintegrowane, inteligentne i łatwe w użyciu. Dane i analizy w czasie rzeczywistym płynnie przepływają, zapewniając ujednoliconą warstwę i jedno źródło, które pomogą Ci mierzyć wydajność i zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych i pozyskanych mediach. 

Wykorzystasz moc nasłuchiwania społecznościowego i monitorowania mediów w czasie rzeczywistym. Uzyskasz natychmiastowy wgląd w wzmianki o swojej marce i ekspozycję w mediach w wiadomościach online, blogach, forach, prasie, transmisjach i podcastach oraz korzystaj z milionów źródeł mediów społecznościowych ze 150+ krajów. Monitoruj cały ekosystem medialny i bądź na bieżąco z reputacją swojej marki, potencjalnymi kryzysami, konkurencją czy nowinkami branżowymi. Badaj trendy i nastroje, aby być lepiej poinformowany o efektach Twojego content marketingu.

Dzięki inteligentniejszej bazie danych mediów zwiększysz zasięg działań PR. Odkryjesz dziennikarzy i możliwości redakcyjne, korzystając z baz danych kontaktów z mediami. Zastrzeżony silnik rekomendacji wyświetli Ci odpowiednie media w czasie rzeczywistym z pomocą działań sztucznej inteligencji, a możesz także wyszukiwać globalne kontakty, które są aktualizowane i weryfikowane przez wewnętrzny zespół badawczy. Będziesz na bieżąco z ciągle zmieniającymi się kontaktami w mediach dzięki przygotowanym, zweryfikowanym profilom. Stworzysz ukierunkowane listy mediów, które poprawiają współczynniki otwarć i odpowiedzi. Możesz wysyłać wiadomości e-mail do swoich kontaktów bezpośrednio z platformy, aby jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców. 

Dzięki komunikatom prasowym GlobeNewswire udostępnisz swoje wiadomości i przyciągniesz uwagę mediów. Podzielisz się swoimi wiadomościami z mediami, influencerami i konsumentami na całym świecie. GlobeNewswire jest zintegrowany z platformą Notified PR dzięki czemu możesz wybierać spośród ponad 1000 wiadomości, aby targetować swoje wiadomości według położenia geograficznego, branży i rodzaju mediów. A możesz kierować reklamy do mediów w 92 krajach i 35 lokalnych językach. 

Za pomocą Newswire Analytics zmierzysz wpływ swoich wysyłek. Artykuły z wiadomościami, posty w mediach społecznościowych i inne treści, które stale śledzisz można opublikować w swoim newsroomie za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Utrzymanie aktualnych, atrakcyjnych treści dla odbiorców będzie dużo łatwiejsze. Newsroom zapewnia mediom jedno docelowe miejsce informacji i prezentację relacji w mediach, komunikaty prasowe, blogi i media społecznościowe. W swoim newsroomie, zmierzysz ruch i pobieranie treści. Wyświetlisz posty klientów w mediach społecznościowych i treści generowane przez użytkowników (UGC) bezpośrednio na swojej stronie internetowej, w internetowym newsroomie lub na ekranie w ramach wydarzenia wirtualnego lub hybrydowego. 

W panelu uzyskasz szczegółowe wskaźniki wydajności PR i wgląd w swoje pozyskane media, posiadane konta społecznościowe i zasięg PR z pełnym obrazem, którego potrzebujesz, aby udowodnić swój wpływ na biznes. Śledzenie marki, porównywanie konkurencji, relacje w mediach – zmierzysz to wszystko w jednym miejscu. 

Dzięki raportom i alertom w czasie rzeczywistym uzyskasz szybki wgląd w media. Różne zespoły mają różne potrzeby, dlatego system ułatwia konfigurowanie niestandardowych raportów, które automatycznie informują wszystkich o nowościach i prowadzonych rozmowach na kanałach społecznościowych.

23. News Exposure

News Exposure zapewnia solidny i kompleksowy monitoring audycji telewizyjnych i radiowych, monitoring internetu i social media, monitoring druku, wywiad medialny i analizę PR. Oferuje również rozwiązanie w zakresie bazy kontaktów z mediami. News Exposure stworzyło ekskluzywną niszę w branży, utrzymując stałe archiwum HD, którego początki sięgają 2010 roku. Obejmuje to sieci krajowe i kablowe, a także zasięg rynków konsorcjalnych i lokalnych. News Exposure utrzymuje najwyższej jakości i najbardziej kompletną bibliotekę archiwów audio i wideo, dzięki czemu może dostarczać klipy wyemitowane kilka minut temu lub lata temu. News Exposure jest liderem w monitorowaniu transmisji w języku hiszpańskim, zapewniając najszerszy dostępny zasięg lokalny i krajowy. Zapewnia raporty, klipy telewizyjne, klipy radiowe i klipy internetowe, a także transkrypcje w języku hiszpańskim, angielskim i innych językach.

News Exposure nagrywa i monitoruje wszystkie 210 rynków telewizyjnych (wyznaczone obszary marketingowe lub DMA) w USA, w tym sieci krajowe, kanały kablowe i rynki lokalne. Monitoruje ponad 2000 stacji radiowych w całych Stanach Zjednoczonych. Może zestawić klipy i pakiety wideo, abyś mógł dowiedzieć się, jak Twoja marka jest postrzegana na każdym rynku, a także ogólnie.

News Exposure to oglądanie i monitorowanie wiadomości online, stron internetowych i blogów, aby upewnić się, że otrzymujesz najważniejsze informacje, których potrzebujesz. Monitorują szeroką gamę nośników drukowanych i posiada własną usługę wycinania, dzięki czemu szybko uzyskujesz kompleksowe, odpowiednie i dokładne wyniki. Daje to możliwość dopracowania wiadomości w najbardziej efektywny sposób.

Monitorowanie platform mediów społecznościowych pozwala dowiedzieć się, co ludzie mówią o Twojej organizacji i marce. To informacje, których potrzebujesz, aby docierać do klientów i łączyć się z nimi w najbardziej responsywny i skuteczny sposób.

Co wyróżnia News Exposure?

  • Opcja Gotowe dla Ciebie (DFY), dzięki której możesz skoncentrować się na innej pracy, wirtualne trio robotów indeksujących online zapewnia kompleksowe wyniki
  • Monitorowanie milionów witryn i blogów w internecie pod kątem odpowiednich treści
  • Opcje filtrowania i wyszukiwani ludzi

24. TVEyes

Globalna wyszukiwarka telewizji, radia i podcastów. TVEyes Inc. to międzynarodowa firma monitorująca media z siedzibą w Fairfield w stanie Connecticut. Firma zapewnia platformę monitorowania telewizji, radia i podcastów, która umożliwia użytkownikom wyszukiwanie, przeglądanie, raportowanie, analizowanie i archiwizowanie treści medialnych w Stanach Zjednoczonych oraz na głównych rynkach międzynarodowych. 

Zastrzeżone oprogramowanie TVEyes, internetowe, do przetwarzania mowy na tekst i zaawansowanego wyszukiwania audio/wideo zostało uznane przez Departament Obrony Stanów Zjednoczonych za wyłącznego dostawcę kluczowych aplikacji monitorujących na całym świecie. 

TVEyes Media Monitoring Suite (MMS) przesyła alerty e-mailowe natychmiast po nadaniu interesującego słowa kluczowego – niezależnie od tego, czy miało to miejsce w Nowym Jorku, Londynie, Pekinie czy Katarze. 

Firma posiada przyznane patenty, m.in. system wyodrębniania tagów z mediów społecznościowych oraz reklama kontekstowa dla nośników wideo i audio. 

Misją TVEyes jest dostarczanie klientom praktycznych informacji pochodzących z innowacyjnych rozwiązań wyszukiwania wizualnego, dźwiękowego i tekstowego w największej dostępnej globalnej sieci transmisji i podcastów, aby umożliwić podejmowanie mądrych decyzji biznesowych.

Na bazie prawie 3000 stacji w 27 krajach i w ponad 30 językach użytkownicy MMS-ów są powiadamiani o najbardziej krytycznych treściach i wydarzeniach, a następnie mogą podejmować świadome, oparte na danych decyzje, które mają wpływ na ich marki.

25. Dataminr

Dataminr wykorzystuje sztuczną inteligencję w czasie rzeczywistym i dane publiczne generując adekwatne do zapytania alerty przydatne zarówno dla globalnych korporacji, agencji sektora publicznego, redakcji i organizacji pozarządowych. Platforma sztucznej inteligencji Dataminr wykrywa najwcześniejsze sygnały zdarzeń o dużym wpływie i pojawiających się zagrożeniach na podstawie ogromnych ilości publicznie dostępnych informacji.

Od 2010 roku Dataminr jest pionierem systemów AI/ML do wykrywania zdarzeń w czasie rzeczywistym. Posiada patent na przetwarzanie języka naturalnego i uczenie maszynowe do wykrywania zdarzeń w mikroblogach. Korzystają z szeregu metod głębokiego uczenia sztucznej inteligencji z wielu dziedzin naukowych, począwszy od przetwarzania języka naturalnego, rozumienia języka naturalnego, generowania języka naturalnego, widzenia komputerowego, przetwarzania i klasyfikacji dźwięku oraz wykrywania anomalii zarówno w publicznych strumieniach danych generowanych maszynowo, jak i przez ludzi.

Alerty Dataminr w czasie rzeczywistym umożliwiają dziesiątkom tysięcy użytkowników w setkach organizacji sektora publicznego i prywatnego dowiadywanie się w pierwszej kolejności o przełomowych wydarzeniach na całym świecie, opracowywanie skutecznych strategii ograniczania ryzyka i szybki reagowanie w miarę rozwoju sytuacji kryzysowych.

***

Zestawienie powstało na bazie prezentacji globalnych firm monitorujących media zebranych na serwisie https://www.g2.com/categories/media-monitoring oraz na podstawie informacji zaczerpniętych z ich stron internetowych.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


2 komentarzy:

  1. Tomasz Gołaszewski pisze:

    Dzień dobry, a możecie polecić mi jakiś serwis który będzie śledził orase/portale pod kątem wybranych słów i tworzył listę artykułów zawierających te slowo? Chciałbym śledzić publikacje dotyczące mojej miejscowości pojawiające się w internecie


21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...