Ekobarometr – piąta edycja badania postaw ekologicznych Polaków

17 kwietnia 2023, Robert Sadowski

Startuje 5. edycja EKObarometru – cyklicznego, ogólnopolskiego badania poświęconego analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. Realizowany jest przez agencję SW Research nieprzerwanie od I kwartału 2020 roku. Newspoint po raz kolejny został patronem medialnym badania.

Pośród badanych zagadnień 5. edycji EKObarometru pojawi się m.in. odniesienie do:

  • postaw Polaków w kontekście ekologicznym
  • poziomu świadomości Polaków na temat ekologii, zrównoważonego rozwoju i ESG
  • zwyczajów zakupowych Polaków w obszarze produktów bio/eko
  • percepcji marketingu i reklam ekoproduktów/ekousług
  • oceny efektywności popularnych akcji ekologicznych
  • zrozumienia i postrzegania pojęcia greenwashingu
  • oceny ekologicznych działań firm z perspektywy pracowników

…a także wielu innych kwestii w tym określenia wpływu bieżących wydarzeń i zjawisk na podejście Polaków do ekologii.

Raport podsumowujący najbliższą edycję projektu uwzględni porównania wyników do rezultatów z trzech poprzednich pomiarów i będzie opublikowany w połowie czerwca 2023. Badanie w całości przeprowadzi certyfikowana agencja badawcza – SW Research. Projekt zrealizowany zostanie techniką wywiadów online CAWI z wykorzystaniem autorskiego panelu badawczego SWpanel.pl na próbie 1500 Polaków – gwarantując, że żaden element ekosystemu nie ucierpi w trakcie realizacji badania. 😊

Do kogo skierowany jest EKObarometr?

Raport jest skierowany do osób oraz firm zajmujących się reklamą, marketingiem, projektowaniem produktów i usług, brandingiem, społeczną odpowiedzialnością biznesu, specjalistów organizacji pozarządowych, redakcji ale również do osób zaciekawionych sytuacją społeczną w Polsce oraz wszystkich zainteresowanych kwestiami ekologicznymi.
Zapraszamy do współpracy w charakterze partnerów, komentatorów lub ekspertów, a szczególnie:

  • dziennikarzy i redakcje zajmujące się tematyką ekologii
  • ekspertów, komentatorów różnych branż
  • firmy oraz instytucje, które posiadają w swojej ofercie produkty ekologiczne
  • wszystkie podmioty, które w swoich wartościach, polityce lub strategii mają wpisane kwestie ekologiczne czy ESG
    wszystkich, którym ta tematyka jest bliska.

Zapraszamy do udziału! Dowiedz się więcej o EKObarometrze.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...