Poradnik Newspoint – Jak odnosić korzyści z social media?

11 sierpnia 2020, Robert Sadowski

Newspoint przygotował kolejny poradnik; tym razem skupiliśmy się na zaletach obecności marki w social media. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór pomysłów na rozwój biznesu, dla każdego marketera i specjalisty ds. social media, jakie dają spotkania z użytkownikami najpopularniejszych w Polsce platform społecznościowych. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych.

Poradnik „Jak odnosić korzyści z social media?” to ponad 80 stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów, jak skuteczni marketerzy działają w mediach społecznościowych. Dodatkowo mnóstwo wyników najświeższych badań i analiz z całego świata oraz przykładów wykorzystania mediów społecznościowych przez krajowych graczy.

Pobierz poradnik

W poradniku piszemy o:

  • co najbardziej nurtuje marketerów;
  • głównych powodach niepowodzeń start-upów;
  • etapach dojrzałości firm w social media;
  • marketingowych taktykach wspieranych przez social media;
  • korzystaniu z mediów społecznościowych, aby lepiej zrozumieć rynek;
  • wyborze właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców;
  • utrzymywaniu klientów i przyciąganiu leadów marketingowych i sprzedażowych;
  • korzystaniu z mediów społecznościowych, aby uczyć się od konkurencji;
  • dbaniu o employer branding;
  • analizie konkurencji;
  • monitoringu social media;
  • ustalaniu właściwego czasu publikowania postów.

Pobierz poradnik

Żeby proces osiągania sukcesu Twojej marki w social media jeszcze przyspieszyć, poprosiliśmy rynkowych ekspertów z firm MoreBananas, WhitePress, SocialMediaFAQ, Solski Communications, Lightness i Bluerank o ich sprawdzone porady i wskazówki, które zamieściliśmy w tym poradniku. Poznaj ich pomysły i wdrażaj w Swoich firmach. Życzymy powodzenia!


Poznaj nasze pozostałe poradniki:

Jak mierzyć PR

Audyt mediowy

18 obszarów, w których wykorzystasz monitoring marki

Skuteczne social media

Analityka i monitoring influencerów

Kodeks dobrych praktyk dla marki – jak skutecznie działać na platformach społecznościowych

Employer Branding

Jak używać Facebooka

Załóż konto i monitoruj media


Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



18 stycznia 2024, Robert Sadowski

Najpopularniejsze hasztagi w 2023 roku na Instagramie i TikToku

W 2023 roku świat mediów społecznościowych przechodził nieustanne przemiany, a dwie platformy w szczególności – TikTok i Instagram ciągle kształtowały sposób dzielenia się treściami online opatrzonymi hasztagami. Dlaczego akurat TikTok i Instagram zdobywają tak wielkie uznanie wśród milionów użytkowników na całym świecie?

16 stycznia 2024, Robert Sadowski

Threads, czyli nowe dziecko Mety

Metawersum, a raczej Meta to platforma łącząca największe i najpopularniejsze serwisy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Jest to również swego rodzaju ideologia i wizja przyszłości jaką próbuje przedstawić CEO Mety – Mark Zuckerberg. Jedność, uniwersalność, pierwszy pełnoprawny “cyberświat”. W lipcu Amerykanie mieli okazję poznać zupełnie nowy serwis wchodzący w skład Mety. Europa (w tym...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Trendy w marketingu 2024

W świetle dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii i zmieniających się oczekiwań konsumentów, marketing w roku 2024 staje przed kolejnymi wyzwaniami i nowymi możliwościami. Przyjrzymy się kluczowym trendom, takim jak rosnąca rola sztucznej inteligencji, znaczenie zgodności z kulturą, wyzwaniom związanym z kontrolą wizerunku marki a kulturą unieważniania oraz rozwojowi miar sukcesu. Znajdziemy również odpowiedzi na pytania dotyczące...

20 grudnia 2023, Mateusz Pałka

Globalne trendy konsumenckie 2024 – na co marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę

Co nowego czeka nas w globalnych zachowaniach konsumentów w 2024 roku? Jaki wpływ na marketing i innowacje będą miały nadchodzące zmiany? W tekście postaramy się odpowiedzieć na pytania, które najbardziej interesują specjalistów branży komunikacji, ale i nie tylko, bo przecież każdy z nas jest konsumentem. Artykuł stworzony został na bazie wartościowego raportu Mintel 2024 Global Consumer...

1 grudnia 2023, Robert Sadowski

Czy blogerzy generują zadowalające wyniki w 2023?

Czy w związku z intensywną ekspansją platform social media blogi idą w niepamięć. Czy blogosfera ma się dobrze? Dziesięć lat obserwacji, tysiące blogerów i setki pytań – to fundamenty corocznego badania Annual Blogger Survey. Analizując dziesiątą edycję badania, zanurzymy się w dane, aby zrozumieć, czy blogerzy osiągają zadowalające wyniki w 2023 roku. Jaka jest skuteczność...