Poradnik Newspoint – Kompleksowy monitoring mediów

12 lipca 2022, Robert Sadowski

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik Kompleksowy monitoring mediów”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i social media oraz PR-owców, którzy na co dzień wyszukują w mediach wzmianki na interesujące ich tematy oraz chcą zrozumieć zachowania i reakcje swoich odbiorców, identyfikować branżowe trendy lub zdobywać przewagę konkurencyjną.

Monitorowanie mediów to dziś znacznie więcej niż śledzenie słów kluczowych i wzmianek ulubionych dziennikarzy. To niezbędny element każdej współczesnej strategii biznesowej. Dzięki poradnikowi można dowiedzieć się, jak dokładnie działają narzędzia monitorujące media, markę i konkurencję. Autorzy  poradnika przedstawili cały proces przeszukiwania mediów pod kątem słów kluczowych oraz przydatnych funkcji i zalet płynących z monitorowania mediów. Marketerzy poznają też zagrożenia wynikające z niekorzystania z tego typu narzędzi.

Poradnik „Kompleksowy monitoring mediów” obejmuje następujące obszary:

  • czym dokładnie jest monitoring mediów
  • jak działa monitoring mediów
  • jakie funkcjonalności posiadają nowoczesne narzędzia do monitorowania mediów
  • które serwisy i platformy można monitorować 
  • komu monitoring mediów przyniesie najwięcej korzyści
  • jakie są ograniczenia w zbieraniu danych
  • jakie dane i publikacje można eksportować
  • czy wystarczy korzystać z darmowych narzędzi

Poradnik zawiera wskazówki, czym powinniśmy się kierować przy wyborze narzędzi do monitorowania internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na co zwracać uwagę w przypadku instytucji, małych działalności, firm MSP i międzynarodowych korporacji. Duży nacisk położono na przegląd funkcjonalności narzędzi monitorujących media dostępnych na polskim i zagranicznych rynkach.

Poradnik „Kompleksowy monitoring mediów” można pobrać ze strony: https://www.newspoint.pl/knowledge-base/kompleksowy-monitoring-mediow



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



4 sierpnia 2022, Adriana Baranowska

Kiedy refleks ma znaczenie? Real-time marketing (RTM)

Obecnie nie wystarczy zaistnieć na rynku z produktami czy usługami. Koniecznością jest bycie w sieci, często non-stop. Fanpage, płatne reklamy robią swoje, jednak niezbędne jest także bieżące monitorowanie aktywności otoczenia – klientów, konkurencji, aktualnych trendów i wydarzeń. Szybkość reakcji na wpisy, zajawki i komentarze decyduje o zauważalności i zdecydowanie wpływa m.in. na wizerunek firmy. Jedną...

12 lipca 2022, Robert Sadowski

Poradnik Newspoint – Kompleksowy monitoring mediów

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik „Kompleksowy monitoring mediów”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i social media oraz PR-owców, którzy na co dzień wyszukują w mediach wzmianki na interesujące ich tematy oraz chcą zrozumieć zachowania i reakcje swoich odbiorców, identyfikować branżowe trendy lub zdobywać przewagę konkurencyjną. Monitorowanie mediów to dziś znacznie więcej...

4 lipca 2022, Mateusz Pałka

Jak monitoring mediów wspomaga strategię marketingu wielokanałowego?

W dzisiejszych czasach konsumenci mają ogromną swobodę decydowania o wyborze marki, która oferuje im najlepsze produkty i usługi. W rezultacie współcześni nabywcy wiedzą, czego chcą i nie oczekują niczego poza idealnie dostosowanymi doświadczeniami. 

23 czerwca 2022, Mateusz Pałka

Dlaczego monitoring mediów powinien być częścią strategii PR-owej marki?

Czy kiedykolwiek czułeś, że działania komunikacyjne Twojej marki nie spełniają w pełni obranych celów promocyjnych? Miałeś trudności z wyjaśnieniem jej wartości i umocnieniem jej świadomości? Czy posiadasz już usługę monitorowania mediów, ale nie masz pełnej wiedzy i przekonania, jak przełożyć pozyskane dane i informacje na nowe pomysły marketingowe, które wypromują Twoją markę?

31 maja 2022, Robert Sadowski

Jak wybrać dobre narzędzie do monitoringu mediów?

Wybór dobrego narzędzia do monitoringu mediów nie jest prostym wyzwaniem. Mamy narzędzia darmowe, jak Google Alerts, jak i narzędzia płatne – zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Na co zwracać szczególną uwagę, żeby nie przepłacić i mieć dostęp do wszystkich ukazujących się publikacji na interesujące nas tematy?