Oznaczanie publikacji, jako przeczytane

11 stycznia 2021, Robert Sadowski

W Newspoint za cel stawiamy sobie, aby nasze narzędzie, jak najlepiej odpowiadało potrzebom klientów. Dlatego też uważnie wysłuchujemy wszystkich uwag i przede wszystkim na ich podstawie planujemy zmiany lub nowe funkcjonalności.  Jedną z takich funkcjonalności, zainspirowaną przez potrzeby naszych klientów, jest oznaczanie przeczytanych publikacji.

Przy przeglądaniu wyników w projekcie monitoringu, po wejściu w interakcję z daną treścią lub oznaczeniu jej, jako przeczytana, zostaje ona wizualnie wycieniowana w panelu. Jeśli jakąś publikację chcemy przywrócić do nieprzeczytanych – wystarczy wybrać opcję “Oznacz jako nieprzeczytany”. 

Oznacz, jako przeczytany
Funkcjonalność „Oznacz, jako przeczytany”

Panel daje także możliwość ukrycia przeczytanych artykułów (wyświetlają się tylko treści oznaczone jako nieprzeczytane). Dodatkowo podczas szybkiego przejrzenia całej strony wyników – jeśli żadna publikacja nas nie zaciekawi – możemy dodać całą stronę do przeczytanych treści

Cała strona wyników przeczytana
Cała strona wyników przeczytana

Funkcja przeczytane / nieprzeczytane jest skierowana głównie do użytkowników przeglądających na bieżąco wyniki w panelu monitoringu mediów – daje łatwą możliwość różnicowania treści, z jakimi już się zapoznaliśmy, tymi, które są dla nas nieistotne lub wykonaliśmy już potrzebne działania z nimi związane. Poprzez łatwe ukrywanie tych treści można przeglądać wyłącznie nowe publikacje lub takie, z którymi wciąż istnieje potrzeba podjęcia dodatkowych działań. 

 
Załóż konto i monitoruj media




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe...

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

26 maja 2021, Robert Sadowski

Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

17 lutego 2021, Robert Sadowski

Wyszukiwanie haseł w adresie URL – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Wprowadziliśmy nową funkcjonalność w naszym Panelu do monitoringu mediów. Od teraz słowa kluczowe można przeszukiwać także w adresach URL zebranych przez nas dokumentów. Oznacza to, że jeśli poszukiwane frazy znajdą się po publikacji artykułu czy wpisu w domenie, katalogu czy ścieżce adresu www, to możesz je odnaleźć w Panelu Newspoint.

11 stycznia 2021, Robert Sadowski

Oznaczanie publikacji, jako przeczytane

W Newspoint za cel stawiamy sobie, aby nasze narzędzie, jak najlepiej odpowiadało potrzebom klientów. Dlatego też uważnie wysłuchujemy wszystkich uwag i przede wszystkim na ich podstawie planujemy zmiany lub nowe funkcjonalności.  Jedną z takich funkcjonalności, zainspirowaną przez potrzeby naszych klientów, jest oznaczanie przeczytanych publikacji. Przy przeglądaniu wyników w projekcie monitoringu, po wejściu w interakcję z...