Oznaczanie publikacji, jako przeczytane

11 stycznia 2021, Robert Sadowski

W Newspoint za cel stawiamy sobie, aby nasze narzędzie, jak najlepiej odpowiadało potrzebom klientów. Dlatego też uważnie wysłuchujemy wszystkich uwag i przede wszystkim na ich podstawie planujemy zmiany lub nowe funkcjonalności.  Jedną z takich funkcjonalności, zainspirowaną przez potrzeby naszych klientów, jest oznaczanie przeczytanych publikacji.

Przy przeglądaniu wyników w projekcie monitoringu, po wejściu w interakcję z daną treścią lub oznaczeniu jej, jako przeczytana, zostaje ona wizualnie wycieniowana w panelu. Jeśli jakąś publikację chcemy przywrócić do nieprzeczytanych – wystarczy wybrać opcję “Oznacz jako nieprzeczytany”. 

Oznacz, jako przeczytany
Funkcjonalność „Oznacz, jako przeczytany”

Panel daje także możliwość ukrycia przeczytanych artykułów (wyświetlają się tylko treści oznaczone jako nieprzeczytane). Dodatkowo podczas szybkiego przejrzenia całej strony wyników – jeśli żadna publikacja nas nie zaciekawi – możemy dodać całą stronę do przeczytanych treści

Cała strona wyników przeczytana
Cała strona wyników przeczytana

Funkcja przeczytane / nieprzeczytane jest skierowana głównie do użytkowników przeglądających na bieżąco wyniki w panelu monitoringu mediów – daje łatwą możliwość różnicowania treści, z jakimi już się zapoznaliśmy, tymi, które są dla nas nieistotne lub wykonaliśmy już potrzebne działania z nimi związane. Poprzez łatwe ukrywanie tych treści można przeglądać wyłącznie nowe publikacje lub takie, z którymi wciąż istnieje potrzeba podjęcia dodatkowych działań. 

 
Załóż konto i monitoruj media




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe...

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

30 września 2021, Robert Sadowski

Nowe języki w panelu Newspoint

Od początku tygodnia w panelu Newspoint istnieje możliwość ustawienia nowych, nieco egzotycznych dla nas języków: malajskiego oraz tajskiego.